huh nou ik ben vandaag geweest en nu mocht ik wel de babykaart erbovenop inleveren heb nu dus mooi 3 grote pakken maat 5 voor 21 nog wat, en ik heb nu weer een volle babykaart dus ik ga volgende week weer pampers inslaan haha
Hoeveel luiers zitten er in de 4+ verpakkingen die nu bij de Etos in de aanbieding zijn? Heb al op internet gezocht, maar kan daar alleen vinden wat er in de pakken van 11.49 en 15.99 zit, maar ik geloof dat de actie met een verpakking is die daar tussen zit?!?
ik mocht vandaag mn volle spaarkaart niet inleveren hoor,ze begon al gelijk te sputteren van NEE geen korting op korting!
52 stuks in een voordeelpak pampers maat 4+ en 50 stuks in een voordeelpak maat 5 heb het dan over die grote pakken en die waren ook 3e gratis
ja dat deden ze bij mij ook dus toen heb ik maar 3 voor 27 gehaald en later 2 x geweest was ook nog dezelfde kassajuffrouw en ik had nou 2 x volle babykaart en ze zei u wilt ook gebruik maken van de extra 6 euro korting ? ik zo ehh jaa als dat kanja hoor dat kan!!!! wel mooie aanbieding he zei ze nog verder niks
Ben ik toch nog voor een euro genept Ik had 3 pakken maat 5. 3x16,83=49,47 Ze had per ongeluk twee keer de 20% sticker eraf gehaald (ipv 20% en 10%) dus 2x 3,30 + 3e pak gratis = totaal Euro 26,04 en toen nog het spaarzegelboekje eraf....maar nog het oude bedrag van Euro 5,- Dus totaal Euro 21,04 voor 3 grote pakken pampers, niet slecht
haha marjol je komt nog steeds zelfde bedrag uit als dat ik kwijt ben, maar wel raar ddat ze voor het oude boekje 5 euro gerekend heeft bij mij was het 6 euro
Hier ook de actie gehaald, lekker joh! Had 2 kortingsstickers van 20% en dat was geen probleem, ook nog een babyboekje (de oude ingeleverd maar netjes de 6 euro gekregen). Dus voor 20 euro 3 grote pakken, hihi! Vind de etos wel altijd tof met kortingen, doen ook nooit moeilijk verder (ook niet met LIHL bonnen en al korting enz).
ik heb 3 pakken maat 5 gehaald + een etos boekje in geleverd en 1 bon van 10 euro korting is eigenlijk op de midpakken maar dat zag ze niet moest 11,70 afrekenen