A.s. zaterdagavond weer eens alleen thuis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, herkenbaar!! Hier ook allen thuis zaterdag, is ook best lekker voor een keertje! Niks delen van chips of rekening houden met... Whaha :D

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Heerlijk een avondje voor jezelf! Ik snak naar een avondje voor mezelf! Vriendlief zit al bijna een half jaar thuis (zw), dus ben sindsdien niet meer lekker een avondje alleen geweest. Ga wel weg, maar das anders.
    Geniet ervan! En ik zou inderdaad The Holiday kijken. Al zovaak gezien, maar hij is zooo leuk!!

3. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee films uitgezocht...ben ff de naam kwijt. Heb ze thuis opgeschreven!

Heb er gewoon zin in om eens alleen te zijn. Natuurlijk kan ik snoepen als mijn man thuis en kijken we wat we allebei leuk vinden, maar af en toe alleen kan ik echt van genieten!

Zaterdag lekker boodschapjes halen :D.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hihi heerlijk he! Ik had gister het rijk voor mij alleen! Kids op bed en manlief werken hij kwam om 20.00u thuis en om 21.00 naar bed dus ik heb een zak pringles gepakt, zelfgemaakte pinacolada cocktail en mijn paffies erbij heeerlijk heb villa morero gekeken en daarna een thriller met j.lo ik weet de naam niet meer ma hij was echt super spannend. Ze werd mishandeld door har man en us toen gevlucht met haar dochtertje ma hij vond haar steeds. Echt een aanrader!

Deel Deze Pagina