Gelukkig hebben we hier geen sprake van een allergie. Hij verdraagt de voeding wel, hij wil het alleen niet drinken... Ik ga er in ieder geval vanuit dat we, als hij eenmaal weer op gewicht is, waarschijnlijk toch via de sonde moeten blijven voeden. Op die manier kan het alleen maar meevallen als straks blijkt dat hij toch weer gewoon kan drinken... Welterusten!
Nou ja gelukkig, ik heb liever de allergie van mijn zoontje (overigens sinds februari overheen gegroeid!! ) dan al jullie ellende hoor Dieet voeding er in, juiste reflux/darm medicatie en manneke liep als een trein! Heeft maanden geduurd voor we zo ver waren maar daarna was het wel gewoon rust. Maar dat zul je bij jullie waarschijnlijk volgend jaar ook gewoon hebben. Dan ben je het zo gewend dat je er ook rust in kan vinden (hoop ik!)
Ja, daarin heb je ook wel gelijk. Maar ik vind een allergie gewoon vervelend omdat je er altijd rekening mee moet houden. (alhoewel dat in jullie geval niet van toepassing was gelukkig)... ben zelf allergisch voor paprika en aardbei en moet dus altijd overal kijken wat er precies in zit. Dat vind ik (na al die jaren) nog altijd zo vermoeiend dat ik bij voorbaat al bepaalde productcategorieën vermijd.
Ik heb zelf ook erg veel voedselallergien en moet inderdaad ook altijd kijken wat waar in zit, produktgroepen vermijden werkt het beste ja haha. Ergens uit eten gaan is echt een potentiele ramp. Sinds je laatste post is er nogal wat veranderd hier, 18e is mijn tweede zoontje geboren en raad eens... sinds vrijdag zitten we weer aan de dieetvoeding en hij heeft ook de reflux heel erg We beginnen dus gewoon weer van voor af aan opnieuw. Ook met hem wordt het vanzelf weer gewenning, maar voor nu valt het me wel weer eventjes zwaar. Inregelen is echt geen leuke periode.
Oh nee he.. Het zal inderdaad uiteindelijk wel goed komen maar het is wel weer een hele kluif die je voorgeschoteld krijgt he. Van de andere kant is het wel fijn dat jullie er nu al zo snel bij zijn. Dat is voor de kleine natuurlijk het minst erge. Een vriendin van mij heeft een dochtertje met koemelkeiwitallergie en zware reflux en daar heeft het dus weken bij geduurd voordat ze daar achter kwam. Zo erg zelfs dat de kleine meid haar slokdarm helemaal verbrand had en ze dus nu aan de peg-sonde zit. Ze heeft nu ook speciale geitenmelk waar ze gelukkig wel tegen kan en eet nu langzaam wel weer gewoon (is nu ruim een jaar) maar wat dat betreft is het goed als je er al heel snel bij bent. Op die manier kun je de "schade" zo veel mogelijk beperken. Trouwens nog proficiat met de geboorte van Z.!!!!
Dank je! Ja dit keer hadden ze al heel snel verdenking en is er snel gehandeld. Bij X. Heeft het toen 7 weken geduurd waarin hij idd ook een verbrande slokdarm had (gelukkig geen sonde) en uiteindelijk na 7 weken dus opname waarna ze toegaven dat het niet aan ons lag maar dat hij erge reflux en kma had. Is dit keer toch echt beter geregeld!