Ladies.. Wie van jullie heeft deel 1 al gelezen? WatEen heerlijk boek.. Balen dat deel twee nog even op zich laat wachten...
Idd een heerlijk boek deel 1! Echt vijftig tinten waardig. 2e deel komt bijna uit. 13 november dus nog even wachten....
nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen inleven in dit soort verhalen.. Wow ik voel zo met gideon en eva mee... Echt veel beter geschreven dan vijftig tinten!
Gelezen! Idd vergelijkbaar met 50 tinten. Deel 2 us al uit in het Engels, heb hem inmiddelss gelezen deel 3 laat helaas nog op zich wachten tot Jan 2013 dacht ik zo...
Heb gisteren deel een uitgelezen. Erg leuk boek... Heb m al gereserveerd deel twee, dus nog ff geduld hebben, helaas.
Heerlijk boek! Ben er ook mee bezig en deel 2 al gereserveerd. Hij is minder kinky als 50 tinten, maar leest net zo fijn. Geweldig!
Ik heb hem eergister even uitgelezen op mijn phone. Lekker boek. Ik vond alleen de eerste 2 hoofdstukken nog even inkomen. (aangezien ik nog in de 50 tinten sfeer zat)
Ik heb meteen deel 1 en 2 gedownload (in het Engels). Ik moet nog 1 boek uitlezen en dan kan ik hieraan beginnen. Bedankt voor de tip.
Ohhh leuk! Kan niet wachten op deel 2 en 3! Zijn er trouwens nog meer van dit 'soort' boeken? Heb vijftig tinten 1,2,3 gelezen, 90 dagen Geneviève en nu dan verslaafd aan jou deel 1. Wie nog leuke tips? ( en eventueel ook beschikbaar in ePub?)
crossfire laat ik nog heeeel even liggen, hoewel verslaafd aan jou me wel steeds heel lief aan kijkt in de boekenwinkel. Ben nu bezig in 90 dagen Genevieve en ik vind het een een baggerboek..
Uhmmm even denken. Ik vond het wat afgeraffeld. Voor mijn gevoel was het verhaal nog niet klaar. Maar desondanks ,las het lekker weg