Even een tegenslag, ik kan niet alle muziek vinden die we morgen graag willen horen op de bruiloft. Het mogen geen mp3 bestanden zijn. Wat nu? Heb geen tijd meer om naar de winkel te gaan Een vriend van mij zou ze op cd branden maar het is hem niet gelukt om de nummers te downloaden.. En dat kreeg ik net pas te horen
Dat zou fijn zijn. 1. Police - Every little thing she does is magic 2. Abba - Lay all your love on me 3. Abba - Take a chance 4. U2 - With or without you 5. Meatloaf - I would do anything for love 6. Haddaway - Rock my heart
Persoonlijk zou ik tijd maken om naar een winkel te gaan, of iemand uit mijn omgeving zo gek zien te krijgen dat hij/zij dat voor mij ging doen. De eerste 5 nummers die je noemt heb ik wel op cd, maar die krijg ik ook niet meer op tijd bij je. Balen, dat je het nu pas weet dat het met de muziek niet lukt.
Waarom mag het geen MP3 zijn? Die kun je toch eventueel converten naar andere formaten? Denk toch dat downloaden en dan branden (eventueel door die vriend) de snelste manier is. Bovendien zullen die nummers toch wel te downloaden zijn? Zijn bekende nummers
Dank je we zijn alweer wakker. Vanmorgen 6u, niet vd zenuwen maar gewoon wakker. Er moet voor mijn gevoel nog veel gedaan worden