Ik ben van mening dat vroeger, enkele maanden geleden in de olvarit potjes banaan alleen banaan, rijst en citroensap zat. Paar maanden geleden nieuwe etiketten erop ( geel oranje) en opeens zit er ook appelsap in. Bij olvarit zeggen ze dat ze hier niets van weten. Mijn zoon reageert meteen op de nieuwe potjes. Is er iemand met een oud potje zodat het oude etiket gecontroleerd kan worden.
Ik heb geen verstand van potjes en oude en nieuwe etiketten maar heb een potje met een oranje band onderaan het etiket (uit een babydoos) en daarin zit idd appelsap.
hoe zagen die oude potjes er dan uit. Ik dacht dat die met die oranjeband er al lang waren. Ik heb nl een hoop lege potjes van een vriendin om mee te knutselen, dan kan ik even zoeken voor je...
ik ben op zoek of ik een foto kan vinden van een oud potje, maar is lastig . Ik heb een foto van de nieuwe toegevoegd en die is het dus NIET. Tulip, mocht je (of iemand anders ) een potje banaan voor 4 maanden hebben staan dat er anders uit ziet, wil je daar dan eens op kijken? Hij was volgens mij niet een hele andere kleur maar een andere afbeelding.
via een website die alle potjes beschrijft 68% bananen, 22 % water 8% rijst, 2 % overig (citroensap, vitamine C)
Supersam kan je niet helpen aan de ingredienten maar die afbeelding is ook alweer een oude. Olvarit heeft weer nieuwe etiketten ik geloof dat de merknaam nu in een soort van hartvorm staat.
die eerste verpakking die mveenzoon plaatste is dan de oude denk ik, en die heb ik idd liggen. Daar staat geen appelsap op. Maar wat misschien het verschil is: volgens mij heb je toch een 1e hapje banaan en een gewone versie met banaan, misschien komt het daardoor??? Maar een gewone banaan zit er niet bij. In het eerste hapje zit dus geen appelsap.
oude: 68% banaan, 25% water, 3%geconcentreerde appelsap, 3% rijstebloem, 1% geconcentreerd citroensap, vitamine c nieuwe: exact hetzelfde
Ik snap het probleem niet zo, want volgens de website is er echt nog een 4+ potje puur banaan hoor! Fruit vanaf 4 maanden (125 g) 4m00 banaan 4m10 gemengd fruit: banaan, sinaasappel, peer, druif 4m11 appel, sinaasappel met banaan Fruit vanaf 6 maanden (200 g) 6m02 appel, sinaasappel met banaan 6m03 gemengd fruit: banaan, sinaasappel, peer En dan neem ik aan dat 4m11 hetzelfde is als 6m03, alleen de inhoud verschilt dan wsl.