hoi hoi, ik ben op zoek naar een kapsalon/kapster in omgeving utrecht/nieuwegein die op korte termijn m'n haar kan vlechten... (ik weet het, als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb) ik wil zoiets! Bekijk bijlage 65488 kunnen jullie mij hierbij helpen?! alvast bedankt...
Uhm, mijn zusje kan het super mooi! Ook hele kleine vlechtjes enz.. Maar, ze woont in Leiden.. btje te ver weg voor je denk ik
Denk dat Groningen ook te ver is zo kan ik ook wel invlechten namelijk...heb je al op marktplaats gekeken?
welnee joh dat is om de hoek nee ik heb nog niet op marktplaats gevonden, zal ik eens even doen! thnxx voor de tip...
Heb je geen surinaamse kapperszaak bij jullie in de stad ? Vaak kunnen ze het daar heel goed en heel mooi ..
heb al via google gekeken maar kom niet verder dan de standaard kapsalons in nieuwegein/utrecht, en op marktplaats staat ook niks!
Hey Wijffie, Bij de Croeselaan heb je een kapperszaak zitten voor Afro haar. Bij Paul Pessel, die ken je wel toch? En op de A'Damsestraatweg heb je aan het beginstuk bij 't Paardeveld ook Afrokappers zitten. Succes!
Ik heb werkelijk geen idee! Ze zijn allebei goed bereikbaar, ik zou ze gewoon eens bellen! Zeker op het idee gekomen door je reisboeken? LOL
haha nee dat niet! ik zat bij de bushalte bij mn werk en toen kwam er een meisje met vlechtjes en toen dacht ik whaaa dat wil ik ook weer eens...