Aaaaaaaaaaaaah... dit is echt frustrerend..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariebel, 12 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Gefeliciteerd !
    En op naar een kortere ronde. Of dat ie gelijk maar 9 maanden weg mag blijven.

2. browniewendy

4 mei 2006
    31
    0
    0
    Hoi Joyce,

Eindelijk!!! Ik ben blij voor je! En, heb je er een wijntje op gedronken?

Hopelijk duurt het nu veeeel korter dat je weer ongi bent, of nog beter: is idd de volgende banner je zwangerschapsbanner :p

Ik zit vandaag op 54 dagen, maar ben, als ik het zo lees, nog geen volgende recordhoudster hiermee, haha. Alhoewel ik wel in de top 5 zal komen.... (als je rekent dat je al de ontpilfase voorbij bent natuurlijk).

We houden vol en wachten is het toverwoord....!

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0

gefeliciflapstaard joyce!!! ik weet hoe fijn dat voelt!!!! je doet het!!! :) :)

sorry smoekie,
    ik wilde er geen discussie van maken...ik vind het van je nichtje ook een heel vervelend verhaal.....
    en, wat er allemaal mis kan zijn met het op gang komen van je cyclus, heb ik helaas veel ervaring :cry:... gelukkig wordt ik nu behandelnd, hopen op een mooi resultaat!
    nogmaals sorry, hopelijk zijn we snel met z'n alle zwanger....
    liefs elfje

4. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Eindelijk Joyce! gefeliciteerd hoor! Hopelijk heb je vanaf nu een normale cyclus, zodat je 'gericht' kunt klussen.

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Grrrrr nu vanmorgen alleen weer bruinverlies... vreemd
    Ben ik nou wel of niet ongesteld.. :x
    Ik had gister duidelijk een menstruatie omdat ik het niet met een inlegkruisje afkon en het was helder rood bloed.. :oops: :oops:
    Maar goed misschien komt het nog vandaag want ik was voordat ik met de pil begon snachts ook nooit ongesteld dat hield het gewoon op..
    Misschien moet de zwaartekracht nog eerst intreden.. :( :(

Echt ik weet niet meer wat ik moet denken..

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik was 119 dagen over tijd!!!

nou joyce, het mag nu wel eens door gaan zetten hoor!! zou er ook helemaal gek van worden!
    dat heb ik ook hoor dat er snachts niks gebeurd beneden.

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

Eindelijk ongesteld.... Gefeliciteerd!
    Veel succes in de volgende ronde ;)

Liefs An ;)

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb sinds 10 mei geen bloed meer verloren.. :( dus ik zit te twijfelen of ik daadwerkelijk ongesteld ben geweest.. 9 mei had ik ook wel heeeel iets helder bloed verloren maar dat rekende ik nog niet tot een menstruatie.. dus tja wel of niet ongesteld geweest dat is nu de vraag.. :(: :(:

Ik ben voor de zekerheid nu maar gaan temperaturen en heb ovulatietesten in huis.. dus wel wachten nog tot half juni en gebeurt er dan helemaal niets, dan gaat er echt een telefoontje naar de huisarts..

Maar het is nog steeds heeeeel frustrerend als je niet echt weet waar je aan toe bent.. :(

9. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Joyce!

Ik ben ook steeds heel minimaal ongesteld.... Bij mij was het wel rood, dus ik ga er gewoon vanuit dat het mijn ongesteldheid is geweest
    Succes ermee!

Liefs An ;)

Deel Deze Pagina