meiden help mijn vriendin heeft vanavond een date met een man van het werk(geen collega ofzo hoor) maar op het werkt klikte het heel erg goed. maar nu is hij daar als de hele avond en het klikt totaal niet. ze heeft net 10 min op de wc gezeten maar hij gaat dus echt niet weg. Hij snapt de hints niet en nu zit ze echt van en nu?? hebben jullie tips?
Hahaha, kan er niet een vriendin aanbellen om te zeggen dat ze haar dringend nodig heeft? Of opbellen dat ze NU moet komen.. Maar het beste is om gewoon eerlijk te wezen en te zeggen sorry het klikt niet.
Weer naar het toilet gaan en terugkomen en zeggen dat ze heel erg moest overgeven en nog even aanstellen, zeggen dat ze niet lekker is en graag naar bed wil oid.
Gewoon zeggen dat je wilt dat die weg gaat Of iets zeggen van het is al laat, ik moet morgen nog vroeg op dus als je het niet erg vind wil ik naar me bed.
ik zou haar bellen en zeggen dat je met spoed weg moet en er even iemand bij de kids moet zitten ofzo. als tie weg is kan ze weer terug naar binnen.
Mannen (althans dit soort mannen) kunnen hints niet begrijpen. Als je zegt dat het niet aan hun ligt maar aan iets anders dan geloven ze dat letterlijk. Beste is dus eerlijk zijn, anders zit hij er morgenvroeg nog...