AAAAAAAAAAAARGH schoonouders

Discussie in 'De lounge' gestart door Fiene, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Met gel zn pony recht overiend zetten dan zie je het niet meer dat hij een te korte pony heeft.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Naar de kapper! Op dit moment is alles beter dan zijn huidige kapsel, toch? Misschien kunnen ze het wat 'bijknippen', zodat het nog wel lang lijkt maar de overgang van pony naar achterkant minder opvalt. Tsja, dan wordt het maar ietsjes korter, maar wel een stuk mooier??

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

inderdaad naar de kapper, laat je man jouw en hem inladen, ik gak dat je dat zelf niet zomaar kan of wel??

vragen kan in ieder geval. op een foto is het toch moeilijker te zien wat wel en niet kan als in het echt.

4. adi

adi Niet meer actief

Ik vind persoonlijk ook dat je je een beetje negatief opstelt. Ik zou gewoon op zoek gaan naar een oplossing, in plaats alleen boos wezen op je schoonvader.

En je zit nu vol met hormonen, doe niet iets waar je later spijt van krijgt. Ik zou die shoot echt niet afzeggen vanwege een verknipte pony! De shoot gaat toch niet om het portret van je zoontje, maar om een gezinsfoto. Dan valt een pony echt minder op + dat de fotograaf er echt wel wat mee kan.

1. Je kunt best wat doen met gel;
    2. Ga nou gewoon naar de kapper, ipv een foto sturen. In het echt kunnen ze het toch beter zien;
    3. En het haar sparen: ik begrijp dat jullie bij je zoontje 4 jaar zijn haar hebben laten groeien aan de achterkant, en aan de voorkant een korte pony hebben? Op een of andere manier heb ik nu een beeld van een meisje voor me, maar het maakt niet uit.
    Hoeveel jaar wil je dat hij nog lang haar heeft? Of is het de bedoeling dat ie dat heeft tot zijn pubertijd of zo? Misschien is het geen groot drama om het toch af te knippen.

5. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

En daarbij, je schoonvader is niet een ervaren kapper, maar jij ook niet, dus wie weet maakt ze er wat van. Probeer het van de positieve kant te bekijken!

6. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik wil niet vervelend overkomen, maar mensen geven je hier echt hele goede raad, en jij besluit dan toch om de shoot af te zeggen. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar vind het een beetje ver gaan, ook dat je zegt ik moet elke keer janken als ik naar hem kijk. Ik vind het heel rot voor je maar er zijn zoveel ergere dingen in de wereld he, dat haar groeit heus wel aan en veel sneller dan je denkt. En daarbij zou je die shoot gewoon door kunnen laten gaan met de andere suggesties zoals een bandana of muts. Nogmaals baby's of kinderen wat een levensbedreigende ziekte hebben daar zou ik pas om janken!

7. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Naar ook voor je zoontje, dat elke keer als mama naar hem kijkt ze in huilen uitbarst :( Ik snap dat je geschrokken bent, maar om dan op deze manier te reageren vind ik echt overtrokken. Zo jaag je niet alleen je schoonouders tegen je in het harnas, maar ook je eigen kind. Het is maar haar! En als dat haar nu uitgevallen was vanwege een chemokuur, ja dan mag je huilen en hard ook (en dan nog hou je je in omdat het om je kind gaat en niet om jou!!). Maar dit... nee, dat snap ik echt niet :( Hopelijk zie je snel in dat er belangrijkere dingen zijn.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Als ik eerlijk ben snap ik niet dat je je zoontjes door je schoonvader laat knippen? Maargoed ik ben zelf kapster en zou toch echt naar de kapper gaan om het even uit te laten dunnen zodat je de happen niet meer zo goed ziet..

Echt erg hoor zeker nu voor de shoot en helemaal hoe je schoonouders doen.. Stel maar uit.. Dat gaat niet doos pfff zou echt woest zijn!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Tja je weet toch dat je schoonvader geen kapper is...en dat het een risico is als je het door iemand anders laat knippen die geen kapper is?
    Als je niet naar een echte kapper gaat dan heb je gewoon het risico dat het verknipt gaat worden.

Wat moet je zoontje nu wel niet denken? dat ie lelijk is met een ander kapsel?
    En dat je die fotoshoot afzegt...tja zelf weten...maar ik vind het allemaal een beetje overtrokken eerlijk gezegt.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ben toch wel benieuwd of/wat TS gedaan heeft....

Ben je inmiddels naar de kapper geweest???

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Alles is al gezegd.

Wb de shoot: Zoontje met zijn hoofd tegen jouw buik, dan zie je alleen zijn 'mooie lokken.'

13. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Het is vervelend, maar denk in oplossingen ipv problemen. Overleg met een echte kapper die kinderen knipt wat er te maken valt van het haar van je zoon. Dan is het maar een stukje korter, straks heb je een echt meisje erbij waar je naar hartenlust je lange-haar-wens op kan botvieren.

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Geen reactie meer van TS ?

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Nope (zeker druk bij de kapper??? sorry; geintje:p)

16. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ze deze antwoorden niet verwacht had.... we hadden waarschijnlijk allemaal haar schoonvader aan moeten vallen!

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

dat denk ik ook ja

18. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Jammer dat ze niet meer reageert, aangezien er toch goede tips zijn neergezet waar ze echt wel wat aan zou hebben...

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tja, volgens mij heb je zelf toestemming gegeven dat hij mocht knippen...als je weet dat iemand geen kapper is, geef je toch ook geen toestemming
    van iemand die geen kapper is, kun je verwachten dat hij wel eens scheef kan knippen, of niet zoals jij het bedacht had

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, dan heb je de derde ook mooi in je armen. Is ook leuk? ;)

Ik begrijp je wel hoor. Ik zou wel kunnen janken in jouw situatie... Misschien toch eens bij een kapper binnenlopen? Misschien dat die er nog wel wat in ziet...

Deel Deze Pagina