wortel kleur uit kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esma, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Hallo allemaal,

Noor krijgt peentjes te eten (gepureerd), maar ze blaast vaak tijdens het eten waardoor haar kleertjes onder de peentjes komen te zitten.
    Maar ik krijg het caroteen (oranje-gele kleur) niet uit de kleertjes.
    Weet iemand hier iets voor?

2. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Misschien Vanish eens proberen? Heb altijd alles eruit gekregen ermee tot nu toe!

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb standaard een emmer met water en Vanish in de badkamer staan. Zodra er iets onder de peentjes of andere groente zit, gaat dat gelijk in die emmer, dan kan het goed weken en dan gewoon wassen. Tot nu toe ook alles eruit gekregen. Zelfs de slabbetjes.

4. Esma

Esma Bekend lid

Vanish heb ik ook wel gebruikt, maar dan door het waspoeder heen, in de wasmachine.

Maar jullie voorstel is eerst inweken?

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Gewoon water in een emmer, schepje Vanish erdoor, en een uurtje laten weken. Dan uitspoelen en als het er nog in zit, maak ik altijd schuim van de Vanish, en smeer dat op de vlekken.. even in laten trekken uitspoelen en het is weg. Staat ook op de verpakking hoe en wat je moet doen met erge vlekken.

6. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, ik gebruik voor ernstige vlekken, bij Unicura pompzeep, (gewoon bij de supermarkt of drogist te krijgen.) dit smeer je ruim op de vlek en dan met de was meewassen. hiermee gaan veel vlekken eruit: vet, inkt hele vieze sokken enz.

7. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Eerst inweken in koud water...
    En daarna shout erop en in de wasmachine.
    Shout is een vlekenverwijderaan die je in bijna alle supermarkten kan krijgen en niet duur is
    Ik weet niet of het werkt bij jou soort vlekken maar heb er zelf tomatensaus uit een wit truitje mee gekregen

Xx

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    inweken met shout!

Deel Deze Pagina