hallo ik zit hier met een probleempje de slofjes ..... ze gaan steeds uit !!! heb er al verchillende geprobeerd en de gene die aan blijven daar schuift ze oop uit wat zijn nou goeie slofjes en waar kan ik ze halen
Ik vond de slofjes met klitteband of een koordje (die je dan strikt) altijd erg fijn. Die zijn toch iets moeilijker om door en kindje zelf uit te doen (afhankelijk van leeftijd natuurlijk)
Ik heb de hogere slofjes/laarsjes van Bobux en die krijgt ze met geen mogelijkheid uit. Zijn alleen wel duur.
Mijn dochter trok ook alles uit, ze liep binnen eigenlijk altijd op blote voeten. We hebben vloerverwarming dus geen koude tegelvloer. Buiten in de kindrwagen wel slofjes of sloksloffen, maar ik kon heel vaak een halve straat terug lopen omdat we weer een slof/sok kwijt waren. Pas toen ze echte schoenen kreeg met veters bleven ze pas aan.
ze loopt al en heeft buiten gewoon schoentjes aan , maar wij hebben dus geen vloerverwarming dus moet slofjes hebben ik ga even jullie merken googelen
heb bij bodux gekeken maar die bedoel ik niet ik bedoel echte loffen zoals wij die zelf hebben voor sochtends en s avonds
Ik zag dat ook al iemand anders de tip gaf maar de slofjes van roosjes zijn echt super. Hiero ook een jochie die alles uitkrijgt maar tot nu toe houd hij zn roosjes goed aan. Het leuke bij roosjes is dat je ze ook helemaal naar eigen smaak kunt bestellen en dat je ze eventueel ook lekker kunt laten voeren zodat ze lekker warm zijn in de winter.
Welke pantoffeltjes heb je al gehad dan? Je hebt ze volgens mij ook met ritsjes krijgt ze die ook uit?
Hoi Happymama, wij hebben ook een koude vloer en ik doe wel die leren slofjes, maar dan een maar groter en dikke sokken erin, over haar maillotje of gewone sokken. Is het toch warm. En we hebben ook deze: Mini ynn slippers - Name IT Kleding Heerlijk warm en blijven goed zitten.
Leren babyslofjes | Babyschoenen Misschien dat daar iets voor je tussen staat. Ik herken je probleem daarom hebben wij ook lerenslofjes van Bobux. Lekkere warme sokken erin of maillot en geen last van koude voeten
hier heeft de oudste Falke sokken. Gewone sokken eronder (anders verliest hij ze wel maar ze zijn ook voor binnen extra over z'n sokken inderdaad als sloffen). Er zit antislip onder en ze zijn lekker dik
Prenatal heeft soksloffen. Ze blijven goed zitten en ze lopen er ook goed op. Hier in ieder geval wel!
thnx , maar t gaat eigenlijk niet over slofjes/schoentje voor overdag bij haar kleding maar gewoon sloffen voor bij de pyma . zoals wij ze zelf hebbem !!!! die met die ritsjes zijn weer met een harde zoo en die mag ze niet . ik had laatst bij de h&m hello kitty pantoffels gekocht maar die gaan dus steeds uit
Met veters! Anders misschien kijken naar shoesme schoentjes. Die zijn wel soepel en iets warmer dan niks, maar met veters en dat blijft echt beter aan. Julia was kampioen alles uit doen. Toen ze baby was schopte ze alles uit (zelfs met sock-ons) en toen ze ze eenmaal uit kon doen, deed ze ze steeds zelf uit. Inmiddels hebben we oxxy's en die houdt ze redelijk aan. Ze begint steeds beter te begrijpen dat het warmer is, maar ik moet ze toch nog wel een paar keer per dag weer aan doen. Maar goed... Schoenen binnen aan houden vind ik niet zo lekker voor haar! En wij hebben geen vloerverwarming...