slofjes alarm

Discussion in 'Baby en dreumes' started by happymama, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo
    ik zit hier met een probleempje
    de slofjes .....
    ze gaan steeds uit !!! heb er al verchillende geprobeerd en de gene die aan blijven daar schuift ze oop uit

wat zijn nou goeie slofjes en waar kan ik ze halen

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vond de slofjes met klitteband of een koordje (die je dan strikt) altijd erg fijn.
    Die zijn toch iets moeilijker om door en kindje zelf uit te doen (afhankelijk van leeftijd natuurlijk)

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik heb de hogere slofjes/laarsjes van Bobux en die krijgt ze met geen mogelijkheid uit. Zijn alleen wel duur.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter trok ook alles uit, ze liep binnen eigenlijk altijd op blote voeten. We hebben vloerverwarming dus geen koude tegelvloer.
    Buiten in de kindrwagen wel slofjes of sloksloffen, maar ik kon heel vaak een halve straat terug lopen omdat we weer een slof/sok kwijt waren. Pas toen ze echte schoenen kreeg met veters bleven ze pas aan.

5. joja

joja Actief lid

Aug 24, 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van roosjes.eu
    Zaten geweldig. mijn zoon heeft erop leren kruipen en lopen

6. happymama

ze loopt al en heeft buiten gewoon schoentjes aan , maar wij hebben dus geen vloerverwarming dus moet slofjes hebben ik ga even jullie merken googelen

7. happymama

heb bij bodux gekeken maar die bedoel ik niet ik bedoel echte loffen zoals wij die zelf hebben voor sochtends en s avonds

8. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    bij de action 2,60 ofzo maar ik weet niet of ze er ook goed op kunnen lopen.

9. happymama

verder niemand ??

10. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

Apr 28, 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Ik zag dat ook al iemand anders de tip gaf maar de slofjes van roosjes zijn echt super. Hiero ook een jochie die alles uitkrijgt maar tot nu toe houd hij zn roosjes goed aan.
    Het leuke bij roosjes is dat je ze ook helemaal naar eigen smaak kunt bestellen en dat je ze eventueel ook lekker kunt laten voeren zodat ze lekker warm zijn in de winter.

11. happymama

ja maar zoals ik al zei , zulke slofjes bedoel ik niet

12. Naantje20

Naantje20 Actief lid

Jul 13, 2008
    241
    0
    0
    Welke pantoffeltjes heb je al gehad dan? Je hebt ze volgens mij ook met ritsjes krijgt ze die ook uit?

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi Happymama,

wij hebben ook een koude vloer en ik doe wel die leren slofjes, maar dan een maar groter en dikke sokken erin, over haar maillotje of gewone sokken. Is het toch warm. En we hebben ook deze: Mini ynn slippers - Name IT Kleding

Heerlijk warm en blijven goed zitten.

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier draagt ze aapies laarsjes met wintervoering. Heerlijk warm en ze krijgt ze niet uit.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,200
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Leren babyslofjes | Babyschoenen

Misschien dat daar iets voor je tussen staat. Ik herken je probleem daarom hebben wij ook lerenslofjes van Bobux. Lekkere warme sokken erin of maillot en geen last van koude voeten

16. joja

joja Actief lid

Aug 24, 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier heeft de oudste
    Falke sokken. Gewone sokken eronder (anders verliest hij ze wel maar ze zijn ook voor binnen extra over z'n sokken inderdaad als sloffen). Er zit antislip onder en ze zijn lekker dik

17. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Prenatal heeft soksloffen. Ze blijven goed zitten en ze lopen er ook goed op. Hier in ieder geval wel!

18. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Slofjes van de action met klitteband.
    Lijken een beetje op berenvoetjes zeg maar.

19. happymama

thnx , maar t gaat eigenlijk niet over slofjes/schoentje voor overdag bij haar kleding maar gewoon sloffen voor bij de pyma . zoals wij ze zelf hebbem !!!! die met die ritsjes zijn weer met een harde zoo en die mag ze niet .

ik had laatst bij de h&m hello kitty pantoffels gekocht maar die gaan dus steeds uit

20. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Met veters! Anders misschien kijken naar shoesme schoentjes. Die zijn wel soepel en iets warmer dan niks, maar met veters en dat blijft echt beter aan.

Julia was kampioen alles uit doen. Toen ze baby was schopte ze alles uit (zelfs met sock-ons) en toen ze ze eenmaal uit kon doen, deed ze ze steeds zelf uit. Inmiddels hebben we oxxy's en die houdt ze redelijk aan. Ze begint steeds beter te begrijpen dat het warmer is, maar ik moet ze toch nog wel een paar keer per dag weer aan doen. Maar goed... Schoenen binnen aan houden vind ik niet zo lekker voor haar! En wij hebben geen vloerverwarming...

Share This Page