Wat een leuke namen! Vooral Oscar, Abel, Felix en Tobias vind ik erg leuk. Hieronder een top-10 geprobeerd te maken. 1. Abel 2. Felix 3. Oscar 4. Tobias 5. Casper 6. Ruben 7. Arthur 8. Simon 9. Daniël 10. Nathan Aaron / Aron Alwin Arnoud / Arnaud Bastiaan, Bastian Benjamin Boris Caspar Elias Florian Floris Hugo Jochem, Joachim Jonas Jonathan Joris Lennard / Lennart Lucas / Lukas Marijn, Marlijn Marnix Matthias Matthijs Maxim Mees, Moos Merijn, Merlijn Micha / Mischa Nicholas Noah Olivier Otto Pepijn Philip Remi Samuel / Samuël Sebastiaan, Sebastian, Sebas Tristan Victor Wouter
Moeilijk hé, wij vonden een jongensnaam uitzoeken ook onwijs moeilijk. Ik vind van jouw lijstje Ruben het leukst
Ik zou voor Adam gaan als jullie dat de naam vinden! Zo heel vaak zal er toch niet over "Adam en Eva" gesproken worden. Als het over jullie gezin gaat worden de namevan je oudste en je man er toch ook bij genoemd. Bij broer/zus zou ik het misschen nog anders vinden, die worden vaker in één adem genoemd. Maar zelfs dan: dat is ook maar tijdelijk.
Ik vind ze bijna allemaal mooi! Veel van de namen stonden ook op mijn lijstje. De mooisten vind ik Ruben, Nathan en Simon.
Heb voor Nathan gekozen, maar nog wat opties David & Julian David & Michael/Mike David & Nick David & Michel
Oh, mooie lijst! Ik zou zelf voor Casper of Arthur gaan ( maar dan wel op zijn Vlaams uitgesproken met de klemtoon op het einde, dus Arthuuuuur) We hebben echt een vergelijkbare smaak, ik vind Jacob en Victor (met lange oo) ook erg mooi.
Wat leuk dat er zoveel positieve reacties zijn op mijn lijstje. Ik zie het nu gelijk zelf ook weer veel positiever in Van deze namen vind ik Midas erg leuk, maar afgewezen door mijn man. De anderen vind ik net iets te apart.
Aaron / Aron Alwin Arnoud / Arnaud Bastiaan, Bastian Benjamin BorisDit vind ik alledrie hele leuke namen, maar een B werkt niet zo lekker met onze achternaam, jammer genoeg. Caspar Elias Florian Floris Hugo Afgewezen door mijn man, maar ik vind m superleuk Jochem, Joachim Jonas Leuk, maar net niet Jonathan Joris Lennard / Lennart Lucas / Lukas Erg leuk, maar te populair en daarom al afgevallen Marijn, Marlijn Marnix Matthias Matthijs Maxim Mees, Moos Merijn, Merlijn Micha / Mischa Nicholas Noah Olivier Heel erg leuk, maar die hebben we al in de naaste omgeving Otto Pepijn Philip Remi Samuel / Samuël Sebastiaan, Sebastian, Sebas Tristan Victor Leuk, maar net niet Wouter
We hebben er ook helling over getwijfeld, maar je weet gewoon dat er toch vaak reacties komen in de trant van 'raar', en daardoor is de glans er voor mij een beetje af.
Mike en Nick vind ik op zich leuke namen, maar niet zo passen bij David of wat wij zoeken. Maar het zijn echt van die namen die ik wel heel leuk vind als iemand anders die kiest (snap zelf ook niet echt hoe dat werkt, maar dat heb ik af en toe..). Julian past er goed bij, maar vind ik dan weer niet zo leuk. Michel weer iets te gewoontjes. Maar verder ben ik niet moeilijk
Ja, vind ik ook allebei mooi. Victor is het alleen net niet, en bij Jacob ben ik weer zo bang dat het toch net iets te veel 'oude man met lange witte baard' is..? Maar op zich nog steeds leuk. Wordt mn lijstje straks weer langer