Ik heb nog even tijd, maar dit is de derde, en we hebben nog nooit een jongensnaam gevonden waarvan we echt overtuigd waren. We kregen twee meisjes, dus het was geen probleem. Nu weer zwanger en we weten niet wat t wordt....Iemand een goede suggestie? Wij houden wel van namen die eindigen op -e. (bijv Jurre) Ben benieuwd!!!
Misschien n domme vraag...maar waar kan ik dat melden? (of kijk ik niet goed?! haha Zet ik eindelijk een vraag....)
Ik weet t niet zeker want heb het zelf nog niet hoeven doen maar als je boven aan je schrijf vlak op het driehoekje met uitroepteken drukt kun je een berichtje sturen naar de moderators en zij zullen het bericht dan verplaatsen.
Bjarne Borre Danne, Denne Ebbe Eise / Eize Fedde Feije, Feike Fimme, Finne Fjerre Hesse Hidde Ibbe Ibe / Iebe / Ybe Ieme / Yme Jarne, Jarle Jelle, Jelte Jerre Jesse Jibbe, Jippe Jisse Jonne, Josse Jore, Jorre Lasse, Larse Lode Lute Malte Marne Melle Nanne Nille Nisse, Nasse Ocke / Okke Ole, Olle Onne, Otte Pelle Rinke Robbe Rune Sebbe, Seppe Siebe / Sibe Sverre Teije / Tije Tibbe Tiebe / Tibe, Tiede Tobe Tore / Thore, Torre / Thorre Ture / Thure Wanne Warre
Zouden wij nog een zoon krijgen (gaat niet meer gebeuren ) dan zou ik hem Melle willen noemen. Zo mooie naam!