Aaaaaaaargghhhhhh UPC !

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, ik ga nu eindelijk eens stoom afblazen over dat vervelende nare UPC !

    Ik ben nu al zo een anderhalve maand bezig om internet en telefonie te regelen voor ons nieuwe huis, waar we afgelopen zondag naartoe verhuisd zijn, maar nog steeds zonder resultaat :evil: :evil: :evil:

    Volgens UPC is er geen aansluitpunt bij ons in de nieuwbouwwijk, dus kan het ook niet geregeld worden.... Er zijn al diverse meldingen gemaakt (waar ik dus enorm aan twijfel) dat er een aansluitpunt moet komen, maar tot op heden heb ik dus nog steeds geen internet en telefonie in mijn nieuwe huis....

    En het vreemde is, onze buren die op het hoekhuis wonen (maar dan wel een andere straatnaam) die hebben al wel telefoon en internet van UPC ! Dus ik voor de tig miljoenste keer UPC weer gebeld. Nee hoor mevrouw, dat kan echt nog niet !

    Ik wil nu in het nieuwe huis gaan overstappen op een andere provider, eentje die me wel normaal te woord kan staan en die er voor kan zorgen dat ik een telefoonnummer krijg en kan internetten, maar er zijn zo verschrikkelijk veel aanbiedingen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Is er iemand die een goeie tip voor mij heeft ?

    Oh ja, voor de nieuwschierigen: ik zit nu dus in het oude huis (helemaal kaal en leeg, er staat alleen nog een bankstel), en daar ben ik nu aan het internetten :) :) :)
     
  2. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoi,hoi

    dit hebben wij ook gehad van upc bijna 3 jaar geleden,ik was het toen zo zat met upc,dat we er helemaal mee gekapt zijn,nu hebben we internet+ telefonie van tiscali........perfect
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou, ik heb meteen Tiscali gebeld, maar ook daar is het nog niet mogelijk :evil: :evil: :evil:
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben 5 jaar geleden verhuisd naar dit huis,geen upc hier.dus kpn adsl genomen,supersnel nooit problemen. 3 jaar geleden op scarlet overgestapt omdat het goedkoper was. maar mijn telefoon ligt er regelmatig uit.
    als ik niet aan een contract vast zat ging ik gewoon weer naar kpn.
     
  5. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Tja een heel gedoe bij UPC, ben net zelf ook verhuisd en wilde ook graag internet (geen telefonie..want had slechte ervaringen met Tiscali en telefonie..vaker niet bellen dan wel..en als je een keer een gesprek had viel die plots uit enzo, en das lastig als je ook je werk ermee moet doen..ben nagelstyliste en klanten konden mij vaker niet als wel bereiken....)....maar hier dus het zelfde als bij jou...upc is daar nou eenmaal niet zo goed in denk ik hahahha
    Heb nu gewoon telefonie, en internet van KPN..bevalt me prima, en ben altijd bereikbaar.
    Suc6 meis, met je zoektocht..kleine tip, kijk of je aan een 1 of 2 jarig contract vast zit..want als het niet werkt...is 2 jaar errug lang frustreren
     
  6. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb athome nooit geen problemen meegehad

    mischien is dat een optie
     
  7. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Fijn bedrijf he die UPC.
    Ik heb er ook lang problemen mee gehad maar kon vanwege een contract niet weg.
    Gelukkig is dat ondertussen gebeurt en wij zitten nu naar volle tevredenheid bij kpn voor de telefoon en internet (adsl) via planet.

    Zal ik je alvast waarschuwen dan..mocht je tzelfde telefoonnummer behouden....dat staat in hun klantenbestand en je wordt doodgebeld door hun.
    Zo vaak dat ik dus niet meer vriendelijk ben aan de telefoon, die hebben daar geen plank voor hun hoofd maar een hele houthandel.
     
  8. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    dat is wel grappig,wij hadden juist met kpn dat we er steeds uit lagen,en juist met tiscali niet

    ambermams,en wat ga je nu doen dan!
     
  9. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, ik heb zojuist KPN aan de lijn gehad en wel een half uur lopen babbelen (bleek een oud klasgenootje van me te zijn, hihihihi) en ik heb nu gewoon een KPN telefoonnummer en een internet aansluiting van Het Net geregeld ! Met ingang van 2 augustus is alles geregeld en dat is nog eens een mooie datum, want dat is mijn uitgerekende datum !
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Oké, nou voor iedereen die ook op zoek is naar een andere provider, een echte afrader is Orange. Werkelijk een verschrikking, alles wat mis kan gaan, gaat mis. Ze hebben geen klantenservice die je kunt bellen, alleen een technische helpdesk (waar veel zeer onnozele en onbeschofte types zitten) en als je iets te klagen hebt, kan dat alleen per brief. Op die brieven reageren ze vervolgens nooit.
    Wij hebben het helemaal gehad met Orange en gaan over een maand of 3 over naar Tiscali.
     
  11. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    praat me niet over orange/ wannadoo, wat waardeloos, mijn telefoon valt weg tijdens gesprekken, soms gaat ie gewoon niet over, en soms kan ik niet bellen, en na twee jaar klagen doet onze internetverbinding het redelijk. valt nog wel uit af en toe. ik heb opgezegd, voor de tweede keer, want dit jaar hebben ze gewoon niet gereageert. eerts waren we te vroeg en mocht het niet, toen hebben ze nooit meer wat laten horen. wannadoo / orange is echt slecht! :evil:

    groetjes, lidwina
     
  12. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Geen upc nemen!
    Kijk eerst wat er beschikbaar is in jouw omgeving door een postcode check.
    Ik heb nu zelf Quicknet, en ben blij dat ik na heel lang gezeik van de upc af ben.
     
  13. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Oh, dat heb ik dus ook. Ik kan niet eens normaal bellen in huis of in de auto.. grrrr.. Orange sucks.
     
  14. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik wil orange opzeggen, kom ik er net achter dat mijn jaarcontract net verlopen is en ik niks heb laten horen..
    hij was tot 23-06-07 en nu gaat hij dus tot 23-06-08..
    is er een mogelijkheid om dit op te zeggen, of moet ik u een jaar nog bij hun blijven want ben orange echt zoooooooo zat
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Zo'n Orange-miep wou me eerst nog ter compesatie voor alle problemen 5 Euro korting op het maandelijkse abonnement aanbieden. Alleen zou dan wel het abonnement vanaf dan weer met een jaar verleng worden, ja, doeg! We hebben opgezegd en kregen ook maar geen reactie of bevestiging. Toen heb ik maar weer een niet al te vriendelijke email gestuurd en zowaar kreeg ik daarop een reactie met de bevestiging.
    Onze telefoon moesten we soms 7 x per dag resetten, halverwege telefoongesprekken was de verbinding weg etc.
     
  16. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    nooit geen ornge meer hier vreselijk!
    ben al vanaf februari ofzo bezig geld terug te krijgen :(
     

Deel Deze Pagina