Ik ben 35 weken zwanger en we komen niet uit de meisjesnaam! Hebben al een dochter f.iene en zoeken een leuke vlotte stoere lieve bijpassende naam. Bv mare en mette vind ik erg leuk maar passen niet bij onze achternaam. Verder bv Lotte maar net iets te gewoontjes! Wie kan helpen??
Heb ook nog paar lotte's op t werk dus denk niet dat het Lotte gaat worden, hoe leuk ook! Hou wel van o of a klank in combinatie met f.iene. Merle staat als marle op mijn lijstje (van namen die t net niet zijn!) Mirte is leuk maar zo heet ons buurmeisje! De naam moet echt twee lettergrepen hebben, want klinkt anders heel lomp met onze achternaam! Mitte klinkt wel leuk maar vind ik vergezocht! Net als van Lotte lotta maken. De naam mag wel apart zijn maar niet gekunsteld.
Ik vind Lotte ook wel èrg leuk bij F.iene...maar alternatieven: Mirre Jent(h)e/Jint(h)e Lise Linde Mila Nora Nova Saar Isa Veerle Eva Silke
Misschien Marte? In plaats van Merle/Marle. Of Janne, dat vind ik ook mooi passen bij Fiene en heeft ook de a-klank.
Super hoe jullie meedenken maar helaas zit er nog geen naam tussen waar ik echt helemaal enthousiast van word! Hopelijk zijn er nog meer ideeen!?