Flore Wieke Hanna Menthe Lore Nanne Linde Sari Lente Marije Maud Marie Aafke Julia Jolie Julie Lieke Jildou Sela Mirre Suze Imke Meike Lobke Maite Lokke Brechtje Guusje Lot
Nore vind ik mooi en suze ook maar zus van man heet Suzanne dus suze vind ik wat lastig! Nore is wel een echte kanshebber! Hanna klinkt ook leuk, neem ik ook mee
Zelfde probleem hier!! We zijn er nu met 38 weken net uit, maar we zijn het nog niet eens over de schrijfwijze! Maar geloof me je krijgt een helder moment een dan is die er!! Maar leuk is het niet zo heel hadden/hebben wij een probleem met het bestellen van het geboortebord..
Hanne is nog leuker dan hanna vind ik! Thanks voor het meedenken! Hanne en nore zijn nu twee kanshebbers
Fiene en Evi Fiene en Olga Fiene en Benthe Fiene en Emma Fiene en Jinte/Yinthe Fiene en Anna Fiene en Femke Fiene en Lara Fiene en Nora Fiene en Anke/Ankie Fiene en Gwendy Fiene en Ciska
Hier ook een poging: Merle Nova Hanne Hannah Indy Isis Ise Jade Aya Puck Jula Leah Ella Suze Sterre Evi