Ik weet volgens mij welke je bedoelt ! Weet de naam ook niet meer,was het niet met verschillende kleurwikkels om de toffee's heen,rood,groen,paars en ze hadden ook verschillende smaken ...
Het zou deze wel eens kunnen geweest zijn. Morgen eens goed kijken maar voorlopig kan ik gerust gaan slapen ! Dank je allemaal voor het meedenken!
Ik weet precies welke je bedoelt!!!!! Alleen die naam.... Zucht die weet ik ook niet meer... Weet alleen nog dat ik er 2 kiezen door verloren ben gelukkig melk kiezen haha oef die waren lekker vond die caramel ervan ook erg lekker en die met de paarse wikkels. Zat in een grote zak en zaten iets van 5 smaken in.... Ga morgen maar een hulplijn inschakelen door mijn moeder te bellen die was er ook verzot op haha
Volgens mij weet ik welke je bedoeld! Van die ronde snoepjes, geel papiertje met een rood randje. Van buiten indd een krokant randje. En je kiezen bleven er zo heerlijk van aan elkaar plakken ! Oohh die waren écht lekker! Kan alleen ook niet op de naam komen..
bij welke Ikea dan? ben er al een paar keer geweest en kan ze steeds niet meer vinden! echt de balen van want is zooooo lekker!
In Barendrecht ook hoor! Die taart is ook zo lekker.... Je hoeft niet te raden waarom ik af moet vallen haha!
Alles nog eens goed bekeken en dé winnaar zit er nog niet tussen. Die croquante van cote d'or kom het dichtste in de buurt. Misschien is het die wel en herinner ik me de verpakking gewoon niet correct meer. Het was absoluut niks met caramel dus bijna 90% van de suggesties valt af vrees ik .