Hum... was helemaal niet meer zo bezig met zwanger worden. We wilden eigenlijk weer even wachten. Maar net zei mijn gevoel dat ik even dat testje moest doen dat ik nog had liggen... en ja hoor harstikke positief Heb hem net een paar minuutjes geleden gedaan en zit helemaal te shaken! Aaaah weer zwanger Mijn vriend wilde eigenlijk niet meer, en eigenlijk is het niet normaal te noemen want we hebben 1 keer gevreeén in mn vruchtbare periode en gelijk raak Zit helemaal verbouwereerd hier... schrik hoe gaat hij nu reageren een derde kind ... oeps Maar wel leuk hoor, ik denk dat hij als hij die test ziet ook wel positief zal reageren... hoop ik Zo ga verder trillen!! Liefs Ayla
Oeee Ayla wat goed! Dat moest zo zijn hoor! Gefeliciteerd meid! Ik ben er van overtuigd dat hij net zo blij is als jij (nadat hij van de schrik bekomen is hihi)
Bedankt meiden, ja inderdaad het moet denk ik ook zo zijn. Zit nog steeds te shaken. Ik hoop dat het deze keer goed gaat, vorige keer eindigde in een curretage dus ben best bang eigenlijk, wil niet weer een mk, dus als jullie voor me willen duimen de komende 8 weken graag! Wat het trouwens dubbelvaag maakt is dat ik mijn jongste van een jaar nog veel bv geef, dat verminderd je vruchtbaarheid dus duidelijk niet
van harte gefeliciteerd hopelijk reageerd je vriend net zo blij als jij (zal toch wel ) een hele fijne zwangerschap
Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen, geniet van de roze/blauwe babywolk!!