Mijn zoon is nu 3 jaar en 10 maanden oud en is ongeveer 1.05 lang. Zijn schoenmaat is echter al erg lange tijd 26 (26,5 ),, Als ik in mijn omgeving bekijk, kijken vriendinnen met kids mij met ongeloof aan omdat dit erg klein schijnt te zijn??? Is dit zo?
Mijn zoontje is 3 jaar en 3 maanden en meet maat 22, 23 kopen. Hij heeft nu dus net met de uitverkoop 2 paar mt 23 gekregen. Zijn voeten groeien ook langzaam. Zo lang hij het goed doet, zal de schoenmaat me worst wezen. Scheelt ons een hoop geld om niet iedere 3 maanden nieuwe te moeten kopen.
Onze dochter heeft vanaf haar 3e verjaardag zo ongeveer maat 25/26.. Maar ze is over het algemeen wel iets groter als de meeste andere kindjes
Sam is ruim 4.5 jaar en heeft schoenmaat 24. Hihi ze leeft ook op super kleine voetjes. Ze is net 1 meter! Dus wel in verhouding. Ach ja klein maar fijn, ze groeien bij haar dus ook niet hard. Een voordeel dat ze er niet snel uit zal groeien. Meestal koop ik nieuwe omdat er dan een ander seizoen aan breekt. Niet omdat ze te klein zijn. Lastig of wat ik nooit kan doen. Is schoenen op de groei kopen, want kan dan niet inschatten of ze er dan nog in gaat groeien.(ik bedoel dan in de uitverkoop)
Justin heeft nu net mt 27 aan, dus vind het niet klein. Bij de echo's zeiden ze juist dat Justin op grote voet zou gaan leven.. nou dat valt toch wel mee dacht ik..
Volgens mij is het heel gemiddeld hoor, vooral in verhouding met zijn lengte. Fenne wordt nu bijna 3 jaar, ze is precies 1.00 m en heeft schoenmaat 25. Verwacht in zomer maat 26 en dan misschien in najaar 27. Dat zou dan 1 schoenmaat groter zijn dan jouw zoon, maar ik verwacht dat Fenne over 10 mnd ook wel iets groter is als 1.05 m, dus volgens mij is het heel normaal, geen zorgen over maken!
Mijn dochter is ook ongeveer 1.05 m lang en heeft schoenmaat 26/27. Is maar net hoe groot de schoen valt.
Mijn zoontje is nu 3 jaar en 5 maanden en heeft juist weer voor zijn leeftijd grote voeten. Maat 31/32. Maar met zijn lichaam is zijn voeten wel goed in proportie, hij is namelijk 1m16 bij 21,7 kilo. Netjes in verhouding dus. Als hij kleine voetjes zou hebben zal hij omvallen denk ik haha. Mijn oudste zoon is 10 jaar en heeft ook al maat 40. groetjes Bianca
je hoort ook wel vaak dat voeten groeischeuten hebben. Toen onze Jesse net liep (met 13 maand) kochten we hem schoentjes, en daar heeft hij 4 maand mee gedaan. Daarna moesten we na 3 maand al grotere kopen. Vervolgens deed hij bijna een jaar met z'n derde paartje. Wat een verschil he? Toen stonden z'n voetjes kennelijk even stil. Dat schijnt normaal te zijn.
Ik heb vandaag nieuwe schoenen voor mijn zoontje gekocht. Hij is 1 jaar 11 maanden en heeft maat 26, oops!
Wow die is er snel bij! Ach, onze dochter is bijna 3 en heeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mt 23 gehad en zit nu opeens in 24/25 en draagt maat 92/98. En ze is ongeveer 96cm lang. Ons buurmeisje is net 1 jaar en 7 maanden en die heeft ook maat 92/98 en schoenmaat 25. Is gewoon een grote en leuke meid. Wel grappig als we onze jongste dochter en haar naast elkaar zetten. Ze schelen 3,5 maand maar qua lengte lijkt die van ons dan een babietje haha.
dochterlief is nu 2 jaar en 3 maand, heeft maat 24/25 ligt net aan de schoen zelf...hoe ze uitvallen.