Zie ik weer een mooi kleertje, leuk mutsje. Kom je dichterbij zit er weer een printje op van weet ik veel wat voor diertje, poppetje, zonnetje, flauw zoet tekstje, enz. Wie heeft er ook zo'n hekel aan al die zoetigheden? Waar haal je toch heerlijke, eenvoudige, kwalteits, basis kleren. En ook eens iets zwarts en stoers?
Hier.. ikke! Ik vind het verschrikkelijk. Maar dan vooral Nijntje, Winnie (en al zn vriendjes) the Pooh. Zie je net iets leuk staat er weer een of ander figuurtje op. Hihi, ik heb laatst vanalles gekocht van Rock star baby (Als je het over zwart en stoer hebt ). Dit is wel het hele uiterste, maar vond het wel gaaf!
Ja Disney! Verschrikkelijk! Het enige wat we ons meisje soms aantrekken qua print zijn kabouter Plop sokken (vind ze geweldig!) en voor een pyjama ofzo vind ik het ook geen heel erge ramp. Maar verder komt het er hier niet in hoor!
Bah bah bah. Hou daar ook niet van (behalve hello kitty) @kleinwonder... dat pakje had ik laatst ook gezien 29.95, vond het iets te veel van het goede.
Ja, daar baal ik ook altijd zo van. Zie je een leuk shirtje, staat er weer iets lelijks op als zo'n Disneyfiguur of teksten die nergens op slaan. Zoiets simpels kopen als een spijkerrokje voor een baby...had je gedacht, of het heeft gekleurde stiksels erop (dus kun je alleen maar met die kleur combineren, zoals roze) of er staan plaatjes op, of het is een foute kleur stof en ga zo maar door. Ik heb ook een paar littlelabelkleertjes, maar die shirtjes vind ik dan weer iets te saai, dus die heb ik niet.
Ik vind het pas irritant dat op de meest simpele spullen als een borsteltje ook altijd een figuurtje op moet staan. Ik hou ook helemaal niet van dat zoetsappige spul. Daardoor zijn de meeste accessoires van de babykamer vrij prijzig omdat ik hiervoor bij meer exclusieve spullen heb moeten kijken. Buh en dan zul je zien wat je straks van de kraamvisite krijgt: spullen met stomme plaatjes
Tipje; als je kleertjes krijgt die je echt verschrikkelijk vindt, dan geef je die mooi mee voor bij de oppas/kdv/gastouder in geval van ongelukjes Hangen ze niet meer bij jou in de kast en dan hoeft je kindje ze alleen aan uit nood vanwege een doorgelekte luier of spuugbui.
Ja, precies, zo doe ik het ook altijd. Ik geef zo'n lelijk setje mee als reservekleertjes en ik trek haar ook vaak wat van die troep aan naar het kdv, kan ze lekker buiten spelen of knoeien, zonder dat ik baal dat die kleertjes vies geworden zijn. En ik heb zo'n reservesetje in de verzorgingstas.
haha, goede tip. Alleen wordt mijn moeder ook even oppas en dat is de grootleverancier van mijn verzameling enge rompertjes etc. Dus dat valt dan een beetje op. Ik heb gewoon veel op/van de jongensafdeling H&M gekocht (ook tweedehands), daar hebben ze effen. En van duurdere merken zoals imps en elfs zijn heel veel internet-outlets plus dat je die makkelijk weer doorverkoopt. Van spulletjes word ik er ook wel moe van, staat er weer zo'n winnie de poeh op zo'n borsteltje. En dat eeuwige aqua en lime komt me ook mijn neus uit, al vinden mensen uit het buitenland dat dan weer een verademing omdat daar vaak alles in van die weeiige kleurtjes is... dus dat is dan wel weer verwend
Ik HAAT aqua/lime En ik heb ook een hekel aan zoetsappige winnie the pooh, knorretje etc. Mag van mij best iets op staan, maar atjeblieft niet te zoetsappig.
Prenatal heeft in ieder geval longsleeves zonder printje in een aantal kleurtjes... Ben zelf niet zo anti-print, het hoeft niet te zoetsappig, maar als je kind zelf een keer kleertjes gaat kiezen, gaat het toch vaal voor de printjes enzo. Stiefdochter hier wilde tussen haar 3e en 6e alleen maar roze, bloemen, disney, sterren, glitter, enzovoort. We hebben het maar zo gelaten, iets stoers met letters, of een effen kleur wilde ze gewoon niet en ach... Ik denk juist doordat we haar haar zin hebben gegeven, dat ze inmiddels toch een wat meer volwassen smaak begint te krijgen, Vind het wat dat betreft prettiger als ze klein zijn en met zo'n printje lopen, dan wat je ook wel ziet: van die pubermeisjes die nog steeds enkel roze en glitters willen, :-D Ga bij m'n eigen dochter wel proberen iets anders dan roze erin te krijgen... en dat vind ik dus wel weer een crime: zie maar eens wat aan meidenkleren te krijgen waar GEEN roze inzit... pff.
Ik vind al die dingen in aqua en lime juist erg mooi! In Duitsland is men toch redelijk ouderwets. Veel babyspullen zijn hier niet zo mooi!
Geloof mij.. echt niet! Ik vervloek dat rotbeest hihi. Kwam ik laatst bij een vriendin haar nieuwe babykamer bekijken was het echt 1 groot Winnie the Pooh HOL. Hahahaha. Echt alles maar dan ook alles was van Winnie, alle kleertjes, lampjes, behang, op de meubels zaten stickers en ga zo maar door. Eventjes ge-adem-in-adem-uit en gezegd dat ik het een prachtige kamer vond. 8)
Vreselijk. Mijn broer kwam met een cadeau, een levensgrote tijgertje. Ik hou niet van winnie de pooh, ja maar dit is toch ook geen winnie de pooh? *zucht*