Hier ook een beer-afkeer hoor. Pooh, Paddington, e.d. ze zijn allemaal hetzelfde. Mijn favo is Molletje, maar daar kun je niets van krijgen in Nederland. IN Tsjechiƫ wel. Die printjes vind ik dan wel weer leuk en idd, als ze straks zelf mogen kiezen wordt het toch, Bob en Pooh.
Aan felle kleuren heb ik geen hekel. Vind het een verademing tussen al die pastel dingen hier. Van Winnie the Pooh hou ik ook niet zo. Heb 1 pakje met Winnie the Pooh en dat heb ik gekregen....
Bij Hans Textiel hebben ze nu zwart en bruin Bij de hema, grijs en bruin. http://www.flashyourtattoo.com/Products ... othing.htm http://www.large-online.nl/bin/shop.php ... rub=search Have fun
het enige wat ik echt haat is nijntje. verder maakt het me niet zo uit, ik vind sommige poeh spulletjes wel lief. heb er ook een boxkleed van en wat rompertjes. ik vind bert en ernie zelf helemaal de bom 8)
wij hadden/hebben niks met beertjes/werkjes etc. etc. ook niet toen florian net was geboren. ik had zo'n beetje heel de collectie van noppies aangeschaft...... maar ook de hema heeft bijvoorbeeld wel mooie basisspullen, dat combineerde ik vaak met een romper met langer mouwen in een effen kleur. of een stoere polo erop. even zoeken, maar er is best wel wat te krijgen. we hadden in het begin wel neutrale kleuren (wit/grijs/blauw) omdat ik die harde kleuren bij zo'n heel kleintje niet zo mooi vond staan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. het maakte florian meteen zo wijs, en het gaat al zo snel..... claessens heeft trouwens ook superstoere rompers. als je deze combineert met een leuk effen broekje is dat ook stoer!
ik vind wat kleertjes betreft (betaalbaar) de H&M het leukst. Ook omdat die stoere dingetjes hebben. Maar ik moet zeggen dat de Prenatal ook wel stoere kleertjes hebben, je moet alleen ff zoeken. Voor in het begin zijn die zachte pakjes denk ik wel lekker voor een baby. Dan maakt me het printje niet zo heel veel uit. Ik heb hier ook een grijs rompertje met heel groot het play teken van een cassette recorder erop. Je weet wel dat > teken. En dan staat erboven: PLAY ALFA FEMALE. Hihi mijn band 8) Met bijpassende sokjes en mutsje, dat is echt het stoerste wat ik heb in maatje 50-56.
Ah gelukkig niet allemaal van die zoetekauwen, heb al een hoop in inspiratie opgedaan! Trouwens bij die zoete Woezel en Pip moet ik steeds aan die arme Guusje Nederhorst denken... Ook niet geschilkt voor mij.
Nou ik kom je zo van hem verlossen hoor! (de tijgertje he, niet je broer ) Ik vind tijgertje enzo juist heel erg leuk. Niet dat Louise's kamer ermee volstaat, maar wel wat knuffeltjes, schilderijtjes ed.
ik vind het soms wel leuk om alyssa echt meisje meisje aan te kleden, maar vaak is het net wat stoerder. je kan wel zien dat ze een meisje is, maar tis bij lange na niet allemaal roze of met disney of pooh printjes. ze heeft wel rompertjes van pooh en slofjes van tijgertje. ik probeer zoveel mogelijk shirtjes met plaatjes te vermijden, wordt wel heel erg truttig vind ik. alyssa dr kamertje is creme met lime (sorry, vinden wij wel leuk) en oranje. en ik heb diddle in fotolijstjes gedaan. (maar dan vooral pimboli met gitaar of in bed) liefs doris
Oh geef mij lekker felle kleuren. Fel oranje met hard roze (zie mijn banner), helemaal te gek. Maar ook een spijkerbroek met een sailorstripe vind ik heerlijk. Lekker stoer. Af en toe iets meisjes-achtigs prima, maar geen Pooh, Barbie, Disney of iets anders.
ben gekop zwart wit is ook de babykamer en dan niet saai hoor! heel stoer behang en leuke zwart wit lakentjes en ik hou niet van printjes bleh bleh bleh heb ook inderdaad rot moeten zoeken naar spulletjes zonder een printje erop zoals kammetje borstel enz. maaaar t is aardig gelukt al zeg ik t zelf. ook hou ik niet van opdrukjes op kleding gewoon eenvoudig of een grappig tekstje kan nog net. lekker puh ofzo.
Ja dan kun je ook de kleding van LIEF aantrekken. ook altijd leuk, maar ik vind het erg duur, dus koop het alleen soms in de uitverkoop. Ik heb niet alleen een hekel aan Pooh, ook aan bloemetjes. BLEGH Mogen meisjeskleren ook zonder vlinders, bloemen en beertjes? Ze heeft nu een spijkerjurkje van Name It met Punk Princess, heerlijk stoer.
@mel... haha dan moet je hier niet komen, Kris is nijntje-geil. We hebben geloof ik echt de hele collectie. @man... wanneer kan ik hem langs komen brengen? Gaan we meteen even theeleuten hihi Mijn broer zal hem vast niet missen.
Ik vind printjes leuk maar dan wel stoere voor mijn stoere mannetje. Ik geef toch de voorkeur aan teksten. Bestel vaak bij rainbowbabies, ze hebben echt mooie kleuren
Whaa, als ik ooit een grote knuffel krijg van iemand, gaat ie weer mee terug hoor :x Brrrr! De babykamer is maar 8,7m2 dus dat soort spullen hoeven er echt niet tussen! De printloze kleertjes zijn inderdaad vaak wat duurder Ik heb laatst heel veel van mexx gekocht in de uitverkoop, dan is het nog net te doen vind ik.