Aaaaaargh waarom overal een printje op?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa74

melissa74 Lid

4 aug 2008
    17
    0
    0
    utrecht
    Als je echt iets aparts wil dan kan je gewoon een badge/applicatie op een vestje of shirtje naaien. Kan dan ook over een bestaande print heen.

Zo hebben wij een badge van een motorclub op een vestje gemaakt.
    Stoer en eigentijds (en voor een meisje)

Verder heeft het merk "amplified" gave spullen en als je op internet gaat zoeken bij t-shirts van bands of vintage shirts kom je ook nog vaak rompers tegen van bv Blondie of de Rolling Stones ofzo

Succes!

2. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Das echt super cool! :D

Verder is t idd erg moeilijk om in "gewone" winkels leuke/stoere kleertjes te vinden (voor meisjes)...
    Vooral disney word je idd echt mee dood gegooid...vreselijk... (vooral die kl*te beer! ;))

3. melissa74

melissa74 Lid

4 aug 2008
    17
    0
    0
    utrecht
    Ik kijk niet echt meer in de "gewone" winkels. Daar heb ik alleen standaard dingen gekocht, zoals bij de Hema veel wit en de Hennes loop ik regelmatig binnen want die hebben nog wel eens stoere dingen.

Of ik kijk bij de jongenskleding. Een stoer vestje wordt weer leuk met een zachtroze mutsje oid

Bij ons in Utrecht heb je een paar winkeltjes zitten die de wat meer "aparte" kleding hebben. Daar betaal je dan ook wel weer voor dus ik heb bijna alles in de uitverkoop gekocht.

Soms ga ik ook kijken en dan onthoud ik de merken en ga dan op marktplaats kijken of bij internet winkels dat kan heel veel geld schelen.

4. moma

moma Lid

29 sep 2008
    6
    0
    0
    Z-verpleegkundige
    Leiden
    Ik weet niet of deze zaak in meerdere steden zit, maar Name it heeft ook leuke uni kleding.

Maar wij hebben ook niets met die beertjes, snoopy, Pooh en Nijntje, maar vinden toch nog leuke kleertjes hoor. H&M, Prenatal en de lief-winkel zijn favoriet.

groetjes

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    als je goed kijkt, heb je bij de hema, zeeman of en dergelijke winkels ook gewoon kleertjes zonder afbeeldingen erop staan. Ook borsteltjes ensow.

Je moet er misschien iets beter voor zoeken, maar dan hoef je tenminste niet al die dure exclusieve kleertjes te kopen.

Deel Deze Pagina