even me verhaal kwijt. wij wonen hier nu een jaar en vorig jaar was onze buurman regelmatig met zon vuurkorf aan het stoken. ik vond dit heel vervelend want echt heel mijn huis stonk er dan naar. de keuken en boven echt alles. maar had zoiets van ach ja. wonen hier net, niet meteen mauwen. maar vandaag was het dus weer zover en ik wil me kleine gaan wassen en heel hara kamertje stonk naar de brandlucht. bah! dus na het wassen ik de stoute schoenen aangetrokken en naar de buurman( is al geen gemakkelijk persoon, wonen in een dorp en hij is bekend zeg maar) dus ik bel netjes aan. en ik zeg. goedemiddag meneer, sorry dat ik u stoor maar ik heb erg veel hinder van u vuurkorf. dit had ik vorig jaar ook al maar nu hebben we een baby van 6 weken en haar kamertje stinkt er helemaal naar. dit vind ik erg vervelend. en hij begint te tieren dat ik me niet met hem moet bemoeien en dat ie maaag stoken en dat ie lkker doorgaat omdat hij het leuk vind. ik zeg nou dat vind ik heel vervelend dat u niet een beetje rekening wilt houde met een kleine baby. dan ga ik mijn beklag doen bij de politie. nee dat hoef je niet te doen zegt ie want ik mag stoken en hij gooit de deur dicht/ dus ik bellen met de politie en moet zo terug bellen want dan is de wijkagent er. heb ook nog de gemeente gebeld en die begrepen me ook heel goed en bellen ook nog terug vanmiddag. shit zeg probeer je iets in goed overleg te regelen krijg je dit. nou van mij kan de buurman dus .... vallen! zo dat lucht een beetje op!
Wat vervelend. Ik weet uit ervaring hoe erg je huis kan gaan stinken, gelukkig is de geur ook zo weer weg als je de ramen tegenover elkaar open zet,maar met een baby wordt het toch echt een stuk vervelender. Ben helaas bang dat de politie er weinig mee kan doen. Ze kunnen natuurlijk wel kijken of er te bemiddelen is, vuurkorf op een andere plek ofzo,maar het is zijn eigen erf en daar mag je een vuurkorf aan hebben. Ben benieuwd wat de wijkagent zegt. Succes
ik schrok me net lam. de bel gaat. 2 mannen aan de deur. hallo mw wij zijn van de gemeente. mogen we even binnenkomen.... ik wilde eerst nog vragen waar gaat het om haha maar stond zo beduusd dat ik zei ja kom verder. u had ner gebeld over een klacht met stoken. jadd. ik heel het verhaal verteld. mogen we even boven kijken mw. ja dat mag. waren het helemaal met me eens en gingen de buurman er op aanspreken. als ie het noog een keer doet krijgt ie proces verbaal oooooh en wat denk je. die ene gast was echt mega knap ook nog... doe ik de deur open in een verlepte broek en trui en me haar deuzig heb ik weer haha. hopelijk is het nu opgelost
hahahaha, Henkie, ik moet echt lachen om je 2e stukje! een knappe wijkagent en jij loopt er in een verlepte broek en trui bij! dat zou mij ook gebeuren ik ben wel blij dat ze je serieus hebben genomen, ze zullen wel meer klachten hebben gehad over die buurman omdat je aan aangaf dat het geen makkelijke man is, goed opgelost!
hahaha ja echt een giller... dacht dat het de wijkverplegkundige was die moet nl ook nog komen. en das een vrouw van rond de 60. daarvoor hoef ik niet aantrekkelijk te zijn. weet wel dat een andere buuf ook altijd met hem overhoop ligt dus idd geen fijn ventje. kreeg trouwens ook nog het visitekaartje van die man van de gemeente . helaas van de andere. 50 plus en lelijk haha