Hey meiden, Zit ff met een vraagie... Heb nu sinds een kwartiertje het idee dat ik moet poepen het was nu net ff weg maar voel het nu weer opkomen... Mijn urine is ook vrij donker... Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik zo uit kijk naar de bevalling dat ik bijna bij elk krampje wel denk dat ik weeen heb maar dit heb ik nog niet gehad er zit nu een kwartier tussen voordat de volgende kramp komt dus miss zijn het wel weeen want een tijdje terug had ik ook al krampen maar toen was dat continue en nu zit er een tussen pose in.... En miss moet ik ook wel poepen maar ja je weet maar nooit Iemand al ervaring met zulke dingen ?
als er tussenposes zitten kunnen het wel weeen zijn, als je het niet vertrouwd enhet komt vaker dan 15 minuten zou ik de vk even bellen voor de zekerheid! je zal niet de eerste zijndie met 35 weken bevalt!
nou ben weer onder de douche vandaan en had de hele tijd nergens last van en nu heb ik weer kramp ... MY GOD... maar er zit geen kwartier tussen want mijn laatste berichtje heb ik gestuurd om 08.34 en heb nu pas weer last van de volgende kramp Hellup deze voel ik echt goed pfff EDIT: heb net de vk gebeld en die zij dat het nog niet echt weeen zijn omdat er gewoon nog een uur tussen zit dus miss is het toch een drolletje wat dwars zit maar moet wel in de gaten houden dat het niet vaker komt want dan kan het wel zijn dat het weeen zijn.... SPANNEND
hey meiden Nou heb de hele nacht last gehad van het vast zittende drolletje maar heb er nog steeds last van hoor hahaha... ik lach wel maar voel me niet echt goed heb harde buiken en een druk op de onderkant van mijn buik... ben net naar de VK geweest en die zei zolang ik geen vruchtwater verlies of bloed zijn het nog geen weeen... maar ja hoe ziet vruchtwater eruit ik heb echt geen idee... waarom moet ik me nou zo rot voelen aan het einde van mijn zwangerschap het was ook allemaal te mooi om waar te zijn dat alles zo goed zou gaan :'(
Kan ook je darmen zijn hoor! Ik heb er vrezelijk veel last van en echt de hele dag door wat verkrampingen in mijn darmen en s,avonds heb ik er meeste last van. Daardoor krijg ik steeds harde buiken. Komt vaker voor want je darmen werken veel trager door de hormonen. Ik eet op mometn echt mega veel vezels en het werkt echt, als ik een dag minder vezels eet dan heb ik er ook meer last van. Uit ervaring van mij zelf voel ik mij echt niet prettig bij en word er soms vrezelijk chagie van. Ben echt blij als alles eruit is en dat de darmen weer meer ruimte hebben