Ok de nieuwsgierige ik komt even te voorschijn Waarom zitten jullie zo laat nog op het forum? Ikkan niet slapen omdat ik vanmiddag met de kids heerlijk 2 uur heb geslapen Maar ik moet eigenlijk slapen want om 6.15 gaat de wekker doesje opmaken etc .. En dan de laatste dag werken en dan heerlijk 3 weken vakantie jihaaa
Omdat het vakantie is, ik aan de wijn zit en John Mayer op de achtergrond gitaar staat te spelen. Even relaxen voordat de chaos a.s. weekend los breekt ( inpakken en op vakantie ).
Pff ik voelme een beetje wiebelig door de rose... Ik wacht dus even tot dt over is anders gaat mn bed ook wiebelen
2 paracetamol erin en een glas lauw/warm water opdrinken, tolt je bed dan nog dan een stevig boek onder je kussen neerleggen. sucses
Ik doe niet aan paracetamol en alcohol Ben ook niet dronken ofzo hoor, gewokn aangeschoten.. Voor een niet weibelend bed moet ik nuchter zijn of dronken... Optie 2 is geen optie haha dus ik heb even geduld.. Nog even buiten roken en kan ik naar mn bed
Probeerde dat laatst ook. Didn't work :x. Uiteindelijk kon ik heerlijk de hele nacht knuffelen met de wcpot.
Omdat ik heb gewerkt en helemaal niet fit ben. Lig in bed maar alles doet zeer. Lig te piekeren of het iets met mn cycles te maken heeft. Probeer met zp mn hoofd bij iets anders te brengen