Ja, dat is ons eigen huis Ben net al een paar x naar buiten gelopen om te kijken! Vind het nog een beetje onwerkelijk. Over 12 uur ben ik getrouwd
Hey geniet ervan! die zenuwen enz heb ik ook gehad maar voordat je het weet is het over meid! je moet net doen of je een cinderela bent en alles kan de ... op!! kop omhoog en genieten!! fijne dag alvast take care!
ik wou je even een hele fijne dag wensen.. geniet er van het is zo voorbij.. je bent er een jaar mee bezig dus geniet er lekker van.. hoop dat je droog weer hebt.. volgens buienradar zou dat wel moeten... xxxx elisa
Bedankt lieve meiden!! Ik heb nog wel geslapen, het koste wat moeite hahaha maar het is gelukt. De carmenset staat aan en nu is het wachten tot de mn kapster enzo komen
SPANNEND, nog een paar uurtjes en het is zover!!! Ik wil jullie onwijs veel liefde, gezondheid en geluk toewensen... Maak er een spetterende droomdag van!
Oooohhhh! wat spannend!!! Nog maar een paar uurtjes!!! Heel veel plezier, en vooral genieten!!! het is jullie dag!!! (hoop dat ik ook ooit zo de zenuwen krijg!) Ik stuur ook een zonnestraal jou kant op!!! xxx