aaaaah softijs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sim, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ik heb echt zoveel softijs gegeten deze zomer, en ook geen kleine bakjes, (van die kartonnen bakjes en dan van 1,90)

vanmiddag voor de zekerheid australian de speculaassmaak (hmmm)

maar ff weer ontopic, hoe merk je listeria en wat voor schade richt dit dan aan naar de baby toe?

bedoel op echo, bloed en alle onderzoeken waren verder goed, beweegt goed, groeit goed.....

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik wist dat ook niet, van softijs.
    En ik neem aan, dat de risico's wel mee zullen vallen aangezien je het nergens hoort of leest? (ik wil ook geen voorbarige conclusies trekken, want ik weet het gewoon niet)

Gelukkig heb ik nog een cornetto almond in de vriezer... =P~
    die gaat er nu aan!

3. Niet meer actief

Ik heb met astrid zowat geleefd op softijs.. Heerlijk! Ik zou me niet zo heel heel druk maken! Als je eens wist waar er allemaal beestjes in zaten, dan gingen we met zijn allen spontaan aan de sondevoedingen!

4. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hmmm ijssssss! ik heb er nu ook mega veel zin in. Ik zit nu op mijn werk, maar ik weet dat ik in de vriezer een potje Haagen daash heb staan met Koffie smaak, die is echt SUPER lekker! kon ik nu maar naar huis.... zucht.... :oops:

5. sim

sim Niet meer actief

haagen daz, ben en jerry's, australia, allemaal wel goede alternatieven voor softijs, die drie merken zijn geloof ik ook geen slechte stoffen aan toegevoegd, heel verantwoord dus 8)

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je mag gewoon softijs hoor. Ik heb regelmatig een softijsje / sundae ijsje op deze zomer!

Pim

Deel Deze Pagina