Ik zou morgen kunnen testen. Voel vanalles en ook niets. Om zot te worden. Heb echt het gevoel zwanger te zijn, maar zo bang voor de ontgoocheling. Misschien zijn er morgen wel! Toch denk ik maar in het weekend te testen. Of ik zo lang ga kunnen wachten... geen idee. Veel succes iedereen
Hallo, Ik zit ook in de eerste ronde en weet dus niet wanneer ik voor de eerste keer ongesteld moet worden. Ik heb daarom (Ik wist van tevoren, veel te vroeg) een test gedaan. Ik meen vorige week maandag al. Die was negatief. Afgelopen zaterdag nog maar eens een test gedaan, maar ook die was negatief. Als ik de cyclus van de pil doortrek, zou ik gisteren ongesteld moeten zijn geworden. Zondag had ik wel de echt ongi krampen, maar ja tot op heden nog geen rode duivels te bekennen. Ik moet zeggen dat ik nu na 2 negatieve testen niet meer durf te testen en maar gewoon afwacht tot ik ongesteld word. Ben ik vrijdag nog niet ongesteld, dan ga ik vrijdagochtend een test doen. Heeft iemand ervaring met het uitblijven de menstruatie en negatieve testen, welke wellicht te vroeg zijn gedaan? Groetjes,
meis als dit je eerste ronde is na pil Zou ik lekker verlopig afwachten vaak is je lichaam ff verstoord Zonde van al die testen
Wanneer worden de meeste vrouwen weer ongesteld na het stoppen met de pil? kan dat veel langer duren als bij een normale cyclus?
jaaah dat kan idd! je lichaam moet nu alles zelf doen, voorheen werd dit geregeld door je pil. kijk maar bij mij...hoe dat verschilt per maand mijn cyclus.. er zijn vrouwen die na de eerste keer stoppen 2 maanden of zelfs langer moeten wachten op hun menstuatie! niet iedere vrouw heeft dit hoor, er zijn genoeg vrouwen die na het stoppen met de gewoon netjes iedere maand een cyclus van 28dgn hebben. tis heel verschillend... dus om je vraag te beantwoorden: nee, er staat geen vaste tijd voor wanneer vrouwen ongesteld worden na het stoppen met de pil.
ik weet precies wat je bedoeld ik moet nog 6 dagen wachten dus kan maandag testen maar ga denk pas woensdag testen want dan ben ik ook vrij...pff kan echnie wachten voordat we bezig waren zwanger te worden ging de tijd zooo snel maar nu kruipt de tijd echt....succes in ieder geval! en hopelijk gaat de tijd wat sneller en heb je eind van de week een positieve test in je had...xx linda
nou we hebben weer een nacht overleefd en zijn weer dagje dichter bij de NOD 8-[ Mijn temperatuur blijft ook mooi boven de 37 graden maar nou moet ik toch nog 3 dagen wachten pffffffffff Ik kan het echt niet hoor....ik moest me gisteren bedwingen om geen test te doen...en ik maar denken dat ik toch negatief zou testen omdat het te vroeg is.... wacht wacht wacht wacht wacht....kan ik niet 3 dagen slapen? verder hier nog steeds last van de boobs en tepels en ik slaap nu bijna de hele avond, iets wat ik de vorige keer ook had Ik heb overduidelijk last van WTSS Werk ze dames Groetjes Liesje [-o<
Duim voor je Liesje..... dat je wens mag uitkomen, en ja dat wachten die laatste dagen zijn de ergste hoor. Die ooievaar een Tom Tom geven leuk en erg grappig hihi, echt goe gevonden ..... Nog 5 dagen Linda het kort af meisje, nog eventjes, ik hoop en duim voor iedereen hoor. Danjo, Verhip, k'leef met jullie mee hoor, erg volgende keer meer geluk meiden! Wow spannend Lolake, echt se ..... we hopen meiske, ik hou mijn vingers gekruisd Hey poohbeer26 ik had vorige keer ook gevoelens van ik voel dit en dat, ja het is zover kan niet anders en het was loos allarm, toch bij mij, misschien zijn anderen er goed in , ikke niet blijkbaar, misschien is de wil er te erg... wel voel ik de eisprong maar daar tweifel ik dan weer aan want die was zo vroeg? Ik weet het niet meer, heb het even losgelaten .... Anders werd ik hier te gek van! En ja hoe meer ik hier naar alles kijk en lees hoe meer het allemaal in mijn gedachten speelt.... Had deze nacht nog een mooie droom een dik rond buikje en een voetje dat duwde tegen de wand, schitterend, alle voelde me even op roze wolken lopen toch heel even Ritje
Volgooien hoef je nooit Maar om op je vraag in te gaan. Je kunt 4 dagen voor je NOD testen met de meeste tests, alleen als die dan nega aangeeft is er kans dat je tóch zwanger bent.
Nou meiden vandaag ongie geworden op naar de volgende ronde succes voor iedereen die nog moet wachten! 27-27-30-26 ronde 3....
pfff, ik wordt gek van het wachten, ik denk namelijk dat ik 1 deze dagen ongesteld ga worden helaas, heb sinds vandaag zeurende onderbuikspijn, maar wat raar was ik heb sinds vanavond echt steken gehad en net 10 min geleden een paar vrij heftige steekjes! ik schrok ervan! tis nu weer over...bah...