Hallo meiden, ik zit nu al een poosje te wachten tot ik ongesteld word en het zit me gewoon niet lekker, ik ben al bijna 8 maanden gestopt en word maar af en toe ongesteld, een cyclus van 60 dagen lijkt heel normaal, dus meteen krijg ik allemaal doom scenarios in mijn hoofd. ik kan me ook niet meer goed herinneren hoe mijn cyclus 10 jaar geleden was toen ik stopte met de pil, was er helemaal niet mee bezig. ik weet nog dat mijn vriend toendertijd ( is nog steeds mijn vriend maar hij weet het ook niet meer) vaak niet bleef slapen als ik ongesteld was en dat ik op een gegeven moment dacht sjee iedere keer als ik ongesteld ben blijft hij niet slapen!, als ik terugdenk heb ik dat wel een aantal keer gedacht voordat ik aan de pil ging en toen ik 5 maanden met hem was ben ik de pil gaan slikken dus je zou dan toch zeggen dat het vrij regelmatig was? aaarrggghhhh ik weet het gewoon niet meer en ik ben bezorgt, bang voor pco ( je leest er zo veel over). hoe lang werden jullie al ongesteld toen je met de pil begon? groetjes jose
hoi josé, wat toevallig, ik bedacht me net dat ik nu precies weet wanneer ik ongesteld zou kunnen worden en dat het me, voordat ik de pil slikte, altijd overviel. het hield me helemaal niet bezig en ik heb dus geen idee of ik toen regelmatig was. als je je zorgen maakt of je wel een eisprong hebt, zou je je temperatuur op kunnen gaan nemen. na je eisprong gaat je temperatuur ongeveer 0,3 graad omhoog. op deze site kun je kijken bij temperatuurkaartjes voor een uitleg. je kunt ook op www.fertilityfriend.com kijken. daar leggen ze het in het engels uit en kun je ook je temperatuur dagelijks invullen. ook kun je natuurlijk ovulatietesten gebruiken. succes ermee! groetjes, lauwie