Hallo allemaal, Ik heb net een test gedaan en ik ben ZWANGER! Halleluja, ik ben helemaal overrompeld! Ik ben blij en angstig en verbaasd en verward... Mijn vriend is aan het werk en ik kan niet wachten tot ik het hem kan vertellen: WE WORDEN PAPA EN MAMA! Ik moest het even kwijt, het is zo onwerkelijk!
Gefeliciteerd! Wat erg he at je dan ook nog net alleen thuis bent! Had ik ook maar ik kon het ook niet laten om de test te doen. haha
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je vriend zijn reactie! Laat je dat nog eventjes weten? haha En lijkt mij ook echt heeeerlijk en overrompelend tegelijk om een positieve test in handen te hebben ... lekker van genieten met zijn 2-tjes!
gefeliciteerd! irritant om alleen thuis te zijn! Wij proberen ook sinds september om zwanger te worden. Ben er in september en oktober heel erg mee bezig geweest. In december minder omdat we lekker met vakantie waren. Zat dus te wachten op mijn menstruatie die er nog niet was na 37 dagen (had ook een cyclus van 32 en 34 gehad, dus verbaasde mij niet op het lange wachten). Gisteren toch maar even getest en hoera! positief.. en vandaag weer hartstikke positief! Ik ben blij, maar mijn vriend is een lang weekend weg.. irrritant. Zondag avond is hij pas weer terug! maandag ben ik jarig, dus ik denk dat ik de testen maar in ga pakken en hem maandag ook een cadeautje ga geven! groetjes!
Hartstikke bedankt allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven.. Ik heb voor mijn vriend de zwangerschapstest en een speen ingepakt als kadootje. Hij ging bijna van zijn stokje en loopt nu nog steeds met een onuitwisbare lach op zijn gezicht
Echt ongeloofelijk he! ik testte gisterenochtend ook positief! Was verbaasd en blij en dan ook bang en vond het raar heb toen ook gelijk mijn man opgebeld en die ook erg blij, wou gelijk al naar huis maar goed ik moest ook nog werken Op sommige momenten voelt het nog niet anders en dan denk ik...goh ik ben zwanger!? Ook raar dat wij straks dan na bijna 8 jaar niet meer metsen 2tjes zijn maar metsen 3tjes... heb staan huilen onder de douche van geluk! Ben blij voor jou! gefeliciteerd!
he meis, super gefeliciteerd hoor,mijn man is sergeant bij de landmacht ik heb het hem via de telefoon verteld hij werd helemaal gek van blijheid was echt geweldig. groetjes