oooooooooooooooooooooh das gemeen!! ik denk al NL veranderd langzaam in een tropische smerige beesten oord al die spinnen vliegen en nu ook gifkikkers die voorbij komen hier in de lounge IEKSSS
gelukkig die mug met kapsones doet niks? nou als ik hem op me af zag vliegen deed hij al genoeg zeg nu zou ik toch iets minder graag in het bos wonen.
dit is het terrarium,,ze zijn niet vies hoor,, je hoeft er verder niks aan te doen,,mn man maakt alleen het ruitje schoon en gooit er wat fruit vliegjes in ,, waar ik overegens ook in huis nooit last van heb maargoed ik ga off topic ik vind idd wel dat er steeds meer vreemde diertjes nl bereiken,,
mooie bak zeg! daar zitten die kikkers in niet die nepmuggen toch die kikkers zijn wel leuk, hoeveel heeft hij er?.
Onze dochter zat laatst ineens keihard te gillen in de auto, zomaar uit het niets. Zat op de snelweg, dus meteen de eerste de beste afslag genomen. En toen ik de afrit op reed zag ik precies zo'n beest op haar raam zitten, hij ging van beneden naar boven op het raam. Arm kind was gewoon doods en doodsbang. En nu is ze echt heel erg bang geworden voor alles wat vliegt.
hij heeft er 3,, nu hebben ze ook beebies!! wel heel lief want de papa haalt ze als ze groot zijn op,,hij legt ze opzn rug en hup naar mama
Gewoon doodmaken! Als ik het niet doe, dan is er wel een ander dier dat hem lekker op eet. Survival of the fittest is ook de natuur, mensen.
Hahaha, een langpoot met kapsones idd. Nou goed, ik heb 'm dus vermorzeld en hoop er nooit meer 1 tegen te komen. Ik dacht minstens dat het 1 of ander exotich giftig beest was dat met een bananenboot was meegekomen en dat ie me dood kon steken ...
Hahaha, ja, je weet maar nooit hoor! Ik maak ze ook altijd dood, maar als ze dan ook nog kraken, dan gil ik het serieus uit . Dat wordt wat als mijn dochter straks met insecten aan komt zetten
iieeks voor ene maand of 2 geleden uit me dochter haar kamer verwijderd heb manlief erbij geroepen en die vond hem zelf eng....toevallig ! zal er een plaag zijn vrij zeldzaam ....