Pesters blijven meisje na zelfmoord belagen met haatberichten - Buitenland - AD wat een haat dragen sommige kinderen toch in zich mee
letten de ouders dan niet op wat hun kind uitspookt op de pc er moet toch controle zijn echt vreselijk dat het zo moet gaan arme kind
ik zou me als ouder ook doodschamen als ik erachter zou komen dat mijn kind zulke hatelijke berichten zou posten en zeker na het overlijden van die persoon!.. waar zijn dan de normen en waarden?? totaaaal geen respect!... vind het schandalig!!
Vindt het verschrikkelijk. En vooral doorgaan nadat iemand al is overleden,door hun toedoen. Maar helaas gebeurt dit niet alleen door kinderen. Heb het zelf ook op mijn vorige baan mee gemaakt,met volwassen collega's.
Ongelooflijk! Toch was er laatst ook zo;n aflevering bij CSI. Weet wel dat dat tv is, maar idd konden ze via de IP-adressen de pesters vindne en die werden zo gearresteerd.
echt vreselijk! Hoewel ik blij ben met mijn computer moet ik zeggen dat het ook een hoop ellende met zich meebreng. Vooral als je kijkt naar pesten, vroeger had je thuis vaak nog wat rust maar nu heb je zelfs daar gewoon geen rust meer als je gepest wordt.
Ongeloofelijk, wat moet dat meisje zich verschrikkelijk naar en ellendig hebben gevoeld al die tijd. Afschuwelijk, ze moet ontzettend ongelukkig zijn geweest om tot die daad te komen. Wat een vreselijke *** kinderen zijn dat, die mogen van mij voor hun pest gedrag voor en na de dood van dat meisje jaren de bak in!!! Wat een monsters zijn dat zeg, gatverdamme!! Walgelijk gewoon!!