Ik weet niet waar het onderwerp hoort. Dus doe ik het hier. Ik heb verschillende anticoncepties geprobeerd. Nu ben ik sinds vorig jaar mei met de pil gestopt. Ik kan niet tegen die hormonen. Ik ben niet gestopt met de pil omdat ik zwanger wil worden. Eerste half jaar een normale cyclus gehad tussen de 27 dagen en de 36. Opeens twee weken lang ongesteld. En toen een cyclus van 80 dagen. Ik ben toen in die cyclus begonnen met teunisbloemolie slikken (ongeveer op dag 70). Ik heb daarna twee cyclussen gehad eentje van 36 en 37 dagen. Ik voel duidelijk de eisprong. Nu ben ik vanochtend ongesteld geworden maar mega buikpijn. Ik lig gewoon krom van de pijn. Nu heb ik 800 mg nurofen genomen en met vlagen kan ik wat doen. Verlies veel bloed. Dit was de eerste keer sinds jaren zo erg. Vroeger toen ik 14/15/16 jaar was had ik dit ook. Maar dat is al 18 jaar geleden. Ik ben in die cyclus van 80 dagen naar de huisarts geweest en die zei kom maar in mei terug als het nog zo is. Maar vraag mij af of dit normaal is en of ik heen moet gaan binnenkort. Ik denk persoonlijk dat het komt door de teunisbloemolie dat ik een cyclus heb. Iemand raad?
Waarom denk je dat je met een cyclus van 80 dagen geen "normale" cyclus hebt dan met een eisprong en alles. En dat het dus puur komt door die teunisbloemolie.. Bij mij is zo'n cyclus wel normaal en ben zelfs zwanger geworden. Ik denk zelf dat die onregelmatigheid in het begin kwam door ontpillen.
Waarom ben je teunisbloemolie gaan gebruiken? Ik lees verder niks geks in je verhaal. Het klinkt een beetje als ontpillen. Mocht je nu koorts krijgen bij die buikpijn en heftig vloeien, dan moet je wel een arts raadplegen. Vervelend dat je nu zo'n last hebt. Is een zwangerschap uitgesloten?