Ik wordt nog steeds elke ochtend rond 5 uur wakker. S'avonds ben ik dan erg moe en ga ik om half 10 op bed. Ik heb een erg sterke biologische klok, wordt altijd 5 minuten voor de wekker wakker. Mijn wekker gaat om 6u, helaas denkt mijn lichaam nog steeds dat dit 5 uur is. Meestal duurt het een maand tot anderhalve maand voordat ik gewend ben aan de nieuwe tijd. Vind het erg lastig want ben hierdoor vaak moe. Nog meer mensen die er last van hebben?
Heel herkenbaar. Iedere dag om 5 uur wakker en 's avonds niet meer uit je ogen kunnen kijken van vermoeidheid. Heb er ook last van. Hoop dat mijn lichaam zich snel aanpast.
yep, ik en mijn zoon ook, precies hetzelfde als hoe jij omschrijft. dochter en man hier hebben nergens last van! moe word je er van he?
's ochtends heb ik er geen last van maar 's avonds is een ramp! Vanaf half 9 ongi beginnen mijn ogen dicht te vallen... En na 2 weken dus nog steeds... Irritant!
Heel herkenbaar!! Zoontje was gelukkig snel gewend aan de tijd maar ik? Ik heb echt moeite met wakker worden en ben daarom heel de dag moe!! Gek word ik er van!
Hier ook nog problemen met de wintertijd. Ik wordt 's ochtends telkens te vroeg wakker en ben best wel moe. Gelukkig gaat het nu wel beter dan de eerste week, toen was ik echt niet vooruit te branden. Toen ben ik een paar avonden laat naar bed gegaan, en dat lijkt wat verbetering te hebben gebracht.
Hier beginnen om 9 uur ook mijn ogen echt dicht te vallen. Ik vond het al zo raar maar was even vergeten dat het dus eigenlijk 10 uur zou zijn. En dat is soms vrij normaal voor mij haha. Vreemd genoeg heb ik met het wakker worden niet zoveel moeite. Ben wel een uur eerder wakker maar ik kan gewoon om 9 uur gaan slapen als ik dat wil
Sochtends geen last van, maar savonds pfff al meer dan een week nu dat we er behalve als ik avonddienst heb, er om half 8 of 8 uur in bed liggen..
Nu gelukkig niet meer, maar dat is pas sinds een paar dagen. Daarvoor had ik om 20 uur al het idee dat ik naar bed moest. Mijn man had er ook heel erg last van. Hadden het er laatst nog over, want zoveel last hebben wij nog niet eerder gehad. Kinderen hebben gelukkig nergens last van gehad.
Ja nog steeds. En niet alleen met wakker worden en slapen gaan, maar ook met het ritme over de hele dag. Ik ben gewoon met alles een uur te vroeg en dat voelt heel onnatuurlijk... krijg zo nu en dan ook een beetje een verveeld gevoel.. het voelt net alsof ik overal een uur op moet wachten... Nee, bah.. vind het maar niets hoor!