Aaaah mn dochters willen naar one direction maar binnen no time uitverkocht!

Discussion in 'De lounge' started by lioness74, Nov 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    En tja zo lang mensen zo gek zijn om er zo veel voor te betalen zal dat zo blijven gaan.Maar wel belachlijk!

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,894
    5,201
    113
    Home
    ahh wat sneu voor je dochters :(hoop dat er nog een extra concert komt en via mp is ook niet alles bertrouwbaar je hoort/leest zo vaak over nep kaarten.

3. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    dit wilde ik dus ook zeggen!
    pas op met kaarjes kopen via marktplaats!
    noem me ouderwets maar ik baal sowieso van dat kaarten alleen nog via internet gekocht kunnen worden
    jaren terug wilde ik heeeeeel graag naar het concert van ac/dc
    dus ik om 7u uit bed, computer aan en vast op de site (kaartverkoop begon om 10u)
    om 9.45 u lag de hele site eruit en kon ik er niet meer op!
    schijnt dat er mensen zijn met programma's die zon site helemaal plat bombarderen zodat zij alle kaarten kunnen bestellen en ze tegen idioot hoge prijzen weer verkopen.. de kaarten stonden namelijk om 12u op marktplaats voor 600,-
    wat overgens illigaal is want je mag kaarten doorverkopen maar een x aantal procent bovenop de marktprijs! hufters.. :x
    ik wil gewoon weer terug naar de tijd dat we allemaal voor het postkantoor gaan zitten wachten en wie het eerst komt het eerst maalt!

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik ook! Ik heb in 1986 met een paar vriendinnen op de stoep van het VVV kantoor op het stadhuisplein in R'dam gebarakkeerd voor kaarten voor The Cure.

Was achteraf niet eens nodig geweest (er was helemaal niet zoveel animo voor :D), maar het was wel heel gezellig. En leuke jongens zaten er ook!

@ One Direction: Ik snap dat de kids tegenwoordig er helemaal warm voon lopen. Persoonlijk ben ik er niet kapot van. Stelletje talentloze rijkeluiskindjes uit de UK, waar die kwal van een Simon Cowell héél erg rijk van wordt...:cool:

5. Ze zouden het in NL net zo moeten doen als in België, daar is woekerhandel helemaal verboden.. Ik heb TicketMaster er wel eens over gemaild en zij balen er ook van.. Ze gaven aan dat het enige wat zij kunnen doen momenteel het instellen van het maximaal aantal bestelbare kaarten per persoon is.. Maarja, als die handelaar dan 20 mannetjes inhuurt om met allemaal verschillende accounts in te loggen.. :(

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Update:

Vanmiddag na constant inloggen op ticketmaster, kon ik ineens kaarten bestellen in Belgie?!?!

Meteen proberen, en nu sta ik op de wachtlijst voor kaartjes!
    Heb al een bevestigingsmail gekregen net dat de reservering ontvangen is en als de kaartjes "vrijkomen "dat ik dan meteen een mailtje krijg om te betalen.

Gaat dit in Belgie altijd zo?
    Ik heb gewoon besteld via ticketmaster en het komt op mij over dat je eerst moet reserveren, dan sluiten ze de wachtlijst en krijg je bericht dat je de kaartjes kunt kopen.
    Tot nu toe heb ik er een heel goed gevoel over dat het toch nog allemaal goed kan komen!

Antwerpen is hier trouwens maar een half uurtje vandaan.
    Ik durf het allemaal nog niet tegen de meiden te vertellen omdat ze misschien alsnog teleurgesteld worden.

Ik houd jullie op de hoogte!

7. lioness74

Naar dat concert ben ik ook geweest!
    Allen lag ik in Tilburg voor de VVV met mn slaapzakje haha.

8. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Zal ook voor je duimen!
    Dit deed me meteen denken aan toen Karl Lagerfeld een lijn voor de H&M deed. Ben al heel m'n leven groot fan van hem dus ik blij dat er iets in mijn prijsklasse zou komen, eindelijk zou ik iets van Lagerfeld hebben! Nou...met veel geluk had een H&M in Den Bosch nog wat hangen (btje verborgen een week of twee nadat ze de winkel in gingen) dus met veel geluk een blousje te pakken gekregen...toen ik las dat mensen zelfs de t-shirts van medewerkers af probeerden te trekken (de eerste dag dat de winkels open gingen met dat spul erin) en dat meer dan de helft op marktplaats weer tevoorschijn kwam een minuut of 30 later...was ik er al klaar mee. Vreselijk irritant hoe sommige dat voortaan doen. Het hele H&M gebeuren laat ik totaal aan me voorbij gaan nu. Bah. Al die ellebogen...nee dan droom ik liever ik even verder. ;)
    Dus snap een btje hoe ze zich voelen. Dus hopelijk hebben ze net als ik toen toch geluk! Weet maar nooit!

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

oh menn!! die gloriedagen dat je voor Take That of de BSB gewoon om 4 uur snachts lag te bibberen in je slaapzak voor de vvv of postkantoor voor een kaartje! en dan gezellig met een hele groep mensen liedjes zingen ook :D jeugdsentiment!!

@TS ik hoop dat ze je snel terugmailen met goed nieuws
    misschien is het juist leuk om het voor je dochters even stil te houden, des te groter is straks de verrassing als je ze hebt en die gezichten van je meiden zijn dan onbetaalbaar!;)

10. lioness74

Ik heb nog geen mailtje teruggekregen.
    Wel staat, als ik inlog, nog steeds de kaartjes gereserveerd.

Ik denk dat het nu wachten is op kaartjes die niet betaald worden of een extra concert.

Voor het concert in ziggodome bestaat er geen wachtlijst, en staat er gewoon uitverkocht.

De meiden geloven er niet meer in, en ik heb besloten er niks meer over te zeggen.
    Mochten er voor het concert in Antwerpen nog kaarten vrijkomen, en ik die dan kan kopen, dan koopt mn moeder ze stiekum voor sinterklaas!

Oooooooooowwww als dat toch eens waar zou zijn!
    Die koppies!

Dussss: nog even door blijven duimen!

11. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ben heel benieuwd of het gaat lukken en hoe ze reageren!
    zou geweldig zijn!
    ik ga voor je duimen!

12. lioness74

Thnx! :D

13. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook al eens gehoord ja! Zo MOEST ik naar Tina Turner in ANtwerpen een paar jaar terug, binnen no time uitverkocht. Steeds kwam ik erdoor, maar liep de site vast als ik wilde bevestigen.... zat dus al flink te balen maar bleek gelukkig toch 4 kaartjes te hebben!

Ig ga ff verder lezen...hoop te lezen dat TS's dochters inmiddels voorzien zijn van tickets...

14. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh, ik duim ook voor je meid... die koppies zouden onbetaalbaar zijn!

Mijn dochter is nog maar net een jaar, maar als ik in de klas wel eens One Direction laat vallen, worden er een heleboel tienermeiden helemaal gek/verliefd/dromerig/hoejehetnoemenwilt, dus ik kan me er iets bij voorstellen :D

15. lioness74

Oooooh ze zijn helemaal hotel de botel van die Liam en Harry en Niall en weet ik hoe ze heten :cool:!!

Echt, dit is hun droomwens, en een aantal meiden die ze kennen gaan wel, en ja dat is wel zuur.

16. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik duim mee voor jullie

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Morgenochtend bij giel op 3 FM kan je ook nog kaartjes winnen. niet geschoten is altijd mis toch.. tussen 7 en 8.. misschien kan oma/opa/ vriendin/meiden hier goed luisteren als dat voor jouw spits uur is.

18. lioness74

Bedankt voor de tip! Gaan we zeker doen!

Share This Page