dipje

Discussion in 'De lounge' started by bengel, Jul 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hee meisjes

ik heb effe een dipje hoor..
    vandaag hoorde ik dat een 4e bekende van me zwanger is binnen 3 maand. Ik ben 'al' vanaf januari bezig, en nog niks...ja wel wat: gedoe: naar gyn, bloedtest, onderzoek (onderzoek was gelukkig goed, bloedtest hoor ik woensdag) niet ongi worden, of ja toch wel, of wat is het nu: beetje bruin in inlegkruisje, en als ik me afveeg, helder rood bloed, maar heeel minimaal, en inmiddels al 9 dagen lang.........en vriendje lief is nu ook nog weg naar autoracen. Ik zit hier te malen in mijn hoofd, en voel me kl*te...
    Tegen anderen altijd positief, maar nu...pff...k heb t effe gehad...

gr een droevig bengeltje.

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Is wel heel goed te begrijpen dat je op zo'n moment in een dipje geraakt.
    Vorig jaar toen ik hoorde dat m'n schoonzus zwanger was, was ik ook helemaal van de kaart. (En wij waren nog maar aan de 3de ronde begonnen, die uiteindelijk dan ook de goede ronde was.) Als ik toen al in een dipje zat, kan ik heel goed begrijpen dat je het nu ook wel eventjes moeilijk hebt.
    Die onzekerheid is ook niet alles en het is logisch dat je eventjes je hartje wilt luchten.
    Hopelijk voel je je vlug terug wat beter hoor.

Dikke knuffel

3. Niet meer actief

Dat lijkt me inderdaad knap moeilijk hoor! Logisch dat je uiteindelijk ff een dipje krijgt. Mag ook wel, vind ik, maar pas op dat je er niet te lang in blijft hangen, probeer je uiteindelijk weer moed in te spreken. Jouw tijd komt ook nog wel.
    Sterkte!

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi sandra

tuurlijk ga ik daarvan uit dat mijn tijd komt................
    ach, kom er wel overheen hoor..maar leuk is effe anders.
    thanx voor de reacties.
    Gr Bengel

Share This Page