Niet nouhou! De kleding zit zo lekker. Mijn man is ook fan van naketano trouwens. Staat hem ook erg goed. Nog even inslaan dus voor die tijd. Hier ook zalando trouwens. Maar twee maanden terug was mijn man in de haven van Duitsland en is daar de stad in gegaan om inkopen te doen en daar vesten en truien gehaald. Scheelt nogal qua prijs.
Naaaaah ik heb echt zo veel geluk vandaag!!! Gisteren echt mega de pest er over in, bij zalando het model, de kleur enz niet in mijn maat, echt zatste balen, was er gewoon een beetje mopperig van Vandaag boodschappen doen hier in het dorp, supermarkt, juwelier voor horloge batterij, boekwinkel, nam laten we ook nog even doorlopen naar de dierenwinkel want dan is op de terugweg het horloge klaar. Komen we langs een kledingwinkel zie ik tot mijn mega grote verbazing een naketano trui hangen Dus ik gil “aaaaah kijk!!!!! Dat is dat merk waar ik zo graag een vest van wil hebben!!!!” Wij naar binnen, een heel rek met vesten in mijn maat!!!!!! En in de kleur die ik wilde echt, ben zo blij!!!! Gewoon twee middagen internet af zitten struinen, een depressie nabij en op nog geen twee kilometer van mijn eigen huis hangen er wel tien En een tientje goedkoper dan op internet!!!
Toevallig zeg, dat je ze gewoon in die winkel zag hangen! De merken KangaROOS en MYMO hebben ook truien in die stijl. Ik weet niet wat de kwaliteit is, maar kwam ze tegen bij Aboutyou.