Al voordat we voor een derde gingen hadden we zowel een jongens als een meisjesnaam. De meisjesnaam is/was mijn vriend niet helemaal weg van, maar begon er wel aan te wennen Echter....nu ben ik zelf ineens aan het twijfelen gegaan En blijken we een meisje te krijgen dus moeten er toch echt uit gaan komen haha. Naam die we hadden is E.lin, welke nu ook op ons lijstje staan zijn M.ila en Y.una. Onze andere kids heten overigens K.y.a.n en T.a.r.a. Wat vinden jullie? (Evt andere opties zijn ook nog welkom...twijfelen doen we toch al)
Vind E.lin verreweg de mooiste naam, maar op de een of andere manier juist het minste passen van de drie (misschien wat zachter van klank?). Aangezien ik M.ila echt niet mooi vind, zou ik voor Y.una gaan.
Eline vind ik net iets mooier, maar tis jullies kindje natuurlijk haha maar elin vind ik dan idd de mooiste van de drie
Ik vind Elin ook mooi en prachtig bij de namen van je andere kids passen! Ik vind Erin ook erg mooi..
Ik vind Mi- la en Yu- na er mooier bij omdat de A die K. en T. ook hebben er dan in blijven Mi - la vind ik er het mooist bij! (afgezien van de A hebben K. en T. namelijk elk hun 'eigen' letters, K. heeft de K, Y en N en T. de T en de R. Lijkt me mooi als de 3e dan ook letters heeft die niet in de namen van K. en T. zitten, afgezien van die A dan) Ik zou ook weer voor 4 letters gaan. Ideetjes voor namen van 4 letters met een A erin en niet met een K,Y,N,T en/of R: Aimi Alba Alea, Elea Alix, Alis, Aliz Alva, Elva Amée Asha, Esha Caja Cila Elah Elba Ella Elsa Emma, Imma Gabi Gaia / Gaja Gisa Hila Ilma Ilsa Iola Isla Ivah Jada, Jade Jael Jela Jola Laia Leah, Leia Lela Lexa Lila Lisa / Liza Lola Luca Maia / Maja Maud Mave Mica Saga, Sage Sela, Sila Sima Svea Ziva Zola
Ik vind Elin het mooiste, en ook het leukste naast de andere namen. Leuk dat ze dan allemaal op een andere klank eindigen, anders heb je 2 keer -a.
Elin is leuk, alhoewel echt een trendy naam aan't worden. Zou zelf voor Yuna gaan bij de namen van je andere kids.