kben nu een paar dagen overtijd sympt zoals; zere tepels veel plassen humeurig / snel aangebrand steekjes ongigevoel zijn aanwezig, mja wie zegt dat dat bij mij sympt zijn. kheb wel erg veel last van witte afscheiding, nu wordk net wakker van pijn in me buik kga naar de wc.. op me wc papiertje zat allemaal witte afscheiding dit x doorzichtig terwijl t gister en daarvoor echt melkwit was.. plus een druppel lichtbruin spul en een sliertje _____ <-- zo lang en ook nog is zo dun met aan t uiteinde ook een heeeel klein stipje zoals dit _____o alleen t stipje nog iets kleiner kan t niet uitleggen, maar ik ben nu megabang . heeft iemand dit ook gehad en wat was het toen of is dr iemand die dit herkent? x
ruikt echt sterk naar bloed/zurig geen idee hoe ik de geur moet omschrijven, ijzer 8tig..kweet niet wat voor reuk dat heeft ;p
het lijkt beetje op heeel lichtbruin/oranje8ig nu. maar komen echt maar kleine stukjes en watk hierboven beschreef was een sliertjebruin. beetje stom uitgebeeld.
nu is alles weer weg! was maar echt een slijm streepje, kga zo testen dus kzal de resultaat zodirecht of vnaaf f plaatsen
Spannend voor je, ik zal voor je duimen dat je een positieve test hebt. 't kan je beginnende ongi zijn, maar ook een (verlate) innesteling.
Niet gemeen bedoeld, en voor 1 ieder die zwanger wil worden, dus ook voor jou, hoop ik dat het allemaal bij een innesteling hoort... MAAR Als ik zo jouw berichten lees, lijkt het een beetje alsof jij jezelf gek aan het maken bent... Tis wel heel herkenbaar hoor (ik ben er inmiddels ook wel heel goed in ), daar niet van, maar misschien is het voor jezelf wat prettiger om je iets minder te laten meeslepen... Is moeilijk, ik weet het! Maar je schrijft dat je de volgende klachten hebt: zere tepels --> Begint bij mij altijd al na mn eisprong veel plassen --> Heb ik de hele maand door humeurig / snel aangebrand --> Hoort bij je ei te hebben gehad. Je hormoonhuishouding moet proberen een ander hormoon aan te maken voor een eventuele innesteling. Maar dat doet je lichaam standaard na je ei, vandaar ook dat veel vrouwen na dat ze een eisprong hebben gehad, erg makkelijk in tranen uitbarsten. steekjes --> Alles ligt zo dicht bij elkaar, voor hetzelfde heb je steekjes van je darmen. ongigevoel --> Dat hebben heel veel vrouwen als ze hun nod naderen: vrouwen die niet zwanger zijn en vrouwen die wel zwanger zijn. Dus daar kun je ook niet direct een pijl op trekken. Ik zelf heb elke maand na mn ei superduidelijke blauwe aders op mn borsten. Veel vrouwen zweren erbij dat dat hun eerste zwangerschapssymptoom is geweest. Nou, dan moet ik elke maand zwanger zijn geweest Verder zeggen veel vrouwen dat ze donkere kringen rondom hun tepels hebben als ze zwanger zijn. Wederom, dan zou ik elke maand zwanger zijn geweest. Je bent nu drie dagen over tijd. Ik zou als ik jou was gewoon ff een testje doen. Dan heb je zekerheid. En mocht hij wel positief uitslaan: dan wil ik je echt van harte feliciteren. Maar mocht hij negatief uitslaan, dan heb je grote kans dat je dan binnen een dag alsnog ongi gaat worden, want dan ben je die spanning kwijt! Succes meid! Meid, ik wil je absoluut niet de grond in boren, integendeel, maar ik denk dat je ongi er gewoon aan zit te komen. Een miskraam is absoluut niet waar ik zo aan denk als ik dit van je lees.
ik was mezelfpas aan t gek maken toen ik dr 8trkwam dat ik overtijd was. me vriend die heeft testen gekocht neemt ze vnaaf mee als ieklaar is met werken. khad net ff geslapen k word wakker veel bloed.. alleen depijn is zo anders echt niet te houden meer, dezepiijn hebk nooitgehad ondr t ongi zijn, maar nu kanik wel weer met een nieuwe ronde beginnen zonder nu nog onzekerheid te hebben. en de testen vnaaf, die zijn dan maar voor de volgende ronde! bedankt voor de reacties
jammer dat je toch ongi bent geworden. zere tepels was bij mij het allereerste symptoom! (maar ik had dat verder ook nooit) succes met de volgende ronde!
dank jullie wel! kheb ff uitgerekend met cyclus van 28 dagen en 30/31 waneer ik vurchtbaar ben..om t ruim te nemen, ik laat snel van me horen mocht t raak wezen. fyneavond meiden, en meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en de meiden die bezig zijn ik hoop voor jullie dat t snel zal lukken!