voor of na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by danielle2911, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hallo allemaal,

even een vraag: draderige afscheiding (ja sorry :oops: ) is een teken dat je eisprong eraan komt toch? Heb je dat vlak voor je eisprong of pas op de dag dat je je ei hebt?
    Manlief en ik hebben zaterdag en zondag gezellig geklust en vandaag heb ik dat slijm. Vanavond gaan we er natuurlijk weer een gezellige avond van maken...ik ben benieuwd of ik dan vandaag mijn ei heb of misschien morgen. Iemand een idee?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb het eigelijk nooit gehad..
    dus kan je helaas niet helpen..
    ik wist wanneer mijn ei kwam dmv ovulatietesten, en dat klopte exact met wanneer mijn eitje kwam.

maar ikzelf denk dat als je dat slijm hebt je in je 3 vruchtbare dagen zit , en het dus minimaal 1 dag, maar maximaal 3 dagen kan duren voordat je eitje komt..

liefs Daantje

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik weet deze maand precies wanneer ik mn ei heb gehad (buikpijn + cyclusmonitoring dmv inwendige echo's) en bij mij was het slijmprut op zn hoogtepunt nog net voor dat mn ei gesprongen was .

Succes, maar bedenk dat het bij iedereen weer net even wat anders kan zijn ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt dat slijm ook van het klussen hebben, sperma wat er nog uit komt zetten vermengd met jouw vocht geeft namelijk hetzelfde draderige spul.

ik had het altijd vlak voor mijn ei. (en na het klussen dus ;) )

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee, sperma zorgt er juist voor dat je er geen echte draden van kunt trekken ;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dan heb ik zeker 8 eisprongen per maand gehad :)

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb net voor mijn ei altijd doorzichtig waterige afschijding na mijn ei word deze wiiter en dikker
    lekker goor dus

Share This Page