Mijn meissie loopt! Oohhh ik ben zoooo ontzettend trots op haar! Nog wel heel voorzichtig en kleine stukkjes, maar ze loopt ! Sorry maar moest dit even vertellen, ben zo trots!
Geweldig is dat! Gefeliciteerd! Ik zit hier ook te wachten tot mijn zoontje gaat lopen. Dan ben ik zeker weten net zo trots (ben ik sowieso wel hoor...)
gefeliciteerd!!!! geweldig! die van ons is nog veeeel te jong maar mn vriendin haar dochter staat sinds een paar dagen aan de tafel en laat soms de tafel al beetje los (valt dan wel om maar daar gaat het niet om ) en op die kleine ben ik al giga trots, dus kan me er iets bij voorstellen hoe het strax gaat als Chloe gaat lopen....
Proficiat! Heerlijk is dat he? Quinn loopt van afgelopen zondag..heerlijk zo'n rondscharrelende dreumes
Hier sinds drie weken ook een rond scharrelende dreumes. En trots dat die is met zijn handjes op zijn buikje ontdekt hij de hele nieuwe wereld met af en toe naar ons kijken of we niet te ver weg zijn. Zo schattig die twinkeling in zijn ogen.
Whaaa hier sinds gisteren.. hij liep al kleine stukjes.. maar sinds gisteren loopt hij overal! niks geen kruipen meer! wel gek ineens, hij lijkt zo groot ineens... maar ook hier een hele trotse mama!
Ooh geweldig he!!!! Lekker van genieten! Onze dochter loopt nu een week of 5, echt zooo leuk. Het maakt ook zoveel makkelijker nu ik haar niet altijd hoef te dragen.
Hier ook een trotse mama! Begin april zette Lisa haar eerste losse stapjes en sinds vandaag loopt ze echt grotere stukken los (zo'n 5 meter). Het heeft even geduurd dus, ze ging wel steeds iets meer stapjes doen, maar vanaf vandaag heeft ze het echt door.
Zooo leuk! Onze dochter ging precies een week na haar verjaardag echt los lopen. Keek er heel lang naar uit en was zooo trots! Maar nu verlang ik nog wel 's naar de tijd dat ze gewoon lag en verder alleen kon rollen Hahaha het is wel druk soms zo'n lopende/klimmende dreumes.
wat mooi dat je dan zooo trots op je kindje kan zijn!! Mijn dochtertje is nu 10 maanden en 1 weekje en ze loopt sinds afgelopen woensdag ! Zooo trots was ik maar vind het ook wel heel snel en een klein beetje miss ik mijn kleine baby !!
Was al helemaal vergeten dat ik dit topic had geopend, dus heb vanmorgen pas alle reacties gelezen en bedankt daar voor! Ze word nu indd echt wel heel groot! Super om te zien hoe ze die wankele pinguin stapjes zet. Inmiddels loopt ze steeds vaker en steeds meer maar het kruipen is er nog niet vanaf, dat gaat nog wat sneller dan lopen natuurlijk..