aaaahhhh kuitkramp!

Discussion in 'Zwangerschap' started by natjes, Apr 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mika03

Mika03 Bekend lid

Dec 26, 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Heb een handdoek onder mijn voeteneind gelegd. Tomaten en bananen eet ik al, helaas toch nog af en toe last van mijn kuiten. Lees graag even mee!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Argh dat had ik bij de tweede ook, zo rottig en zelfs pijnlijk! Mijn vk adviseerde me om meer te drinken en volgens mij anders magnesium (weet ik even niet zeker) te slikken.

3. laura123

laura123 Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,111
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier precies hetzelfde. . en weet je wat helpt? Been strekken en dan je tenen aanraken en naar je toe trekken !

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Tenen naar je toe trekken als je kramp hebt. Helpt bij mij altijd! En bananen eten.

5. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    zorg ervoor dat je voedingsmiddelen met kalium en magnesium eet.

Kalium zit vooral in groente en fruit, aardappelen en vlees, maar ook in brood, melk en noten.

ik gebruik dagelijks gemberkoek, eet regelmatig een banaan en drink meer dan genoeg. sinds ik dit allemaal doe heb ik geen kramp meer gehad. oh en zorg ervoor dat je voeten warm zijn en blijven, dat is echt een aanrader!

sunlightzeep in je bed helpt ook.

6. natjes

natjes Niet meer actief

Nou de day after en autsjjj... Nog steeds een zeer pijnlijke kuit! Van de week de magnesium maar halen en voor nu veel water drinken!

7. pleegje

pleegje Lid

Sep 24, 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi natjes,

is je pijnlijke kuit ondertussen al over/wat beter?
    als je been daarbij ook dik is/blijft dan misschien een tip om langs de HA te gaan (als pijn niet weg gaat), dan zou het namelijk ook een trombosebeen kunnen zijn

8. natjes

natjes Niet meer actief

Nog steeds pijn in kuit ja, met name links voelt de kuit nog hard/verzuurd aan. Rechts is inmiddels wel wat minder. Been is, zover ik kan zien, niet dikker. Ik zal het ieder geval in de gaten houden!

Share This Page