Heeel herkenbaar! Gister had ik zo'n dag, echt verschrikkelijk... En toen ik ook nog eens onze kattenkrabpaal sloopte had ik het er helemaal mee gehad. Ook vriendlief kan dan helemaal niets goed doen en ik heb nergens zin in. Soms lukt het me niet om op zo'n dag ook maar iets te doen, maar dan merk ik wel dat ik er een beetje in blijf hangen en het de volgende dag nog niet helemaal over is. Gisteren ben ik uiteindelijk, hard meeblerend met de radio, aan de schoonmaak gegaan. Toen ons huisje weer blonk, voelde ik me alweer een stuk fijner en rustiger! 's Avonds naar een heerlijke romantische komedie in de bioscoop geweest en lekker bij de mac gegeten, hoe slecht haha! Maar toen ik vanochtend wakker werd, voelde ik meteen dat mijn nare bui weer helemaal weg was, fjew haha!
Ik ben blijkbaar niet de enige met van die dagen! Hier heeft het winkelen geholpen. Ben heel tevreden terug thuis gekomen en ben aan het genieten van de gekochte spulletjes. En op zich zijn het niet die spulletjes die mij terug goedgezind gekregen hebben maar wel het even weg zijn van thuis. Niet tussen de vier muren blijven zitten en iets leuk doen met mijn man. Hoe ik me trouwens voel tijdens zo'n bui : YouTube - Limp Bizkit - Break Stuff Lyrics (HQ)