Nog 7 weken dan ben ik uitgerekend.. We twijfelen nog enorm. De naam die bij ons beide steeds terug komt is Louise.... Maar dan komt er elke keer weer een andere naam voorbij en dan weten we het niet meer. Louise Merel Sara Merel Cailynn (Cailin) Merel De poll kan ik niet meer aanpassen, maar ik kwam net de naam Hanna tegen. Dus nog een optie: Hanna Merel Haar broertje heet Jamie.. Dus daar moet het een beetje bij passen... Ik ben benieuwd!
Ik vind Louise en Hanna het mooist, maar die vind ik allebei wat minder leuk bij Jamie passen. Ik weet niet zo goed waarom, maar op een of andere manier vind ik dat een heel ander soort naam. Sara vind ik ook wel leuk, Cailynn vind ik echt helemaal niks! Ik vind overigens Cailynn wel het mooist bij Jamie denk ik (allebei Engels-klinkend). Pff, moeilijk hoor! Mijn stem gaat toch naar Louise.
Precies wat ik wilde schrijven. Ook ik heb gestemd voor Louise, omdat ik dat toch gewoon de mooiste naam vind.
Ik vind Cailynn erg leuk..maar ik zou er persoonlijk Caitlin van maken...maar daar heb je niets aan, hihi...en louise is idd ook erg leuk! Succes met je keus...
Tja het lijkt me duidelijk voor welke naam ik ga Ik vind Louise ook mooi bij Jamie passen (vrienden van ons hebben hun zoontje zo genoemd hihi). Als tweede keus zou ik voor Hanna gaan maar dan geschreven als Hannah, dat vind ik persoonlijk mooier.
Sara vind ik het mooist. Daarna Hanna. Zelf hou ik niet van "Merel". Doet mij meteen denken aan vogels.
ik struikel steeds op merel bij de namen. vind het niet lopen met de voornaam. als ik moet kiezen dan kies ik voor hanna. het past het beste bij merel en bij jaimie. een tweede keuze is louise maar dan zonder merel. is hanna louise niks?
Sara. Ik vind het leuk bij Jamie en als mijn zusje geen Sarah had geheten had Sarah een hele goede kanshebber geweest hier. Op twee Louise.
Louise vind ik de mooiste naam. Sara vind ik ook mooi maar de combinatie met merel maakt S.M. en dat vind ik toch minder geslaagd. Zou ik zelf iig nooit willen voor m'n dochter. Dan zou ik oor een andere tweede naam kiezen. Hannah vind ik zelf een beetje een lompe, niet sierlijke naam, sorry .
Je zei dat de naam Louise telkens terugkomt bij jullie. Daarom zou ik gewoon daar voor gaan. Je moet de naam een leven lang mooi blijven vinden, en daarom zou ik oppassen voor bevliegingen. Bovendien vind ik Louise Merel de mooiste combinatie!