Echt...dat ik nog eens een topic over wc blokjes zou openen Enfin, inmiddels zit mijn frustratie zo hoog dat ik een oplossing wil. Al die blokjes lopen leeg hier. Heb al verschillende merken gehad...is dit alleen bij mij...welke gebruiken jullie.
Herken je probleem niet, maar bij het lezen van je topic kreeg ik een lach op mijn gezicht dus bedankt daarvoor hihi!! Hoop dat je iemand vind die de "oplossing" heeft
oh nee hoor ligt niet aan jou! hier zijn ze ook zo leeg/op.. heb het idee dat hoe duurder ze zijn hoe korter ze mee gaan.. ik koop meestal ergens een huismerk of bij action maakt toch allemaal niks uit
Hihi ik moest lachen toen ik dit topic opende maar mijn frustratie over wc blokjes is exact andersom! Ik heb dat geen een blokje wat ik tot nu toe heb geprobeerd, goed past op de wc. In die zin dat het water er precies langs heen loopt in plaats van dat er een sopje in de pot komt.. Bij mij drogen de wc blokjes dan ook op/ worden hard in plaats van dat ze leeg zijn..
herkenbaar! Wij hebben nu die muscle dingen die je aan de pot 'plakt'. Ruiken lekker, gaan ook wat langer mee. Maar is weer lastig schoonmaken en als je ze op de verkeerde plek plakt dan spettert het water terug op de wc bril... Wat ik ook een poos gedaan heb is gewoon een luchtverfrisser in de ruimte zetten. En regelmatig de wc poetsen
De echte ouderwetse blokjes zullen vast niet leeglopen . Maar herken het probleem met vloeibaar (wc eend).
haha nou de wc poets ik elke dag, maar door zo'n blokje gaat er dus elke spoelbeurt zo'n fris laagje doorheen. Maar gisteravond een nieuwe opgehangen en vanochtend een hele grote groene plas in de wc en blokje al 3/4 leeg.
Hier ook mister muscle!! Echt ideaal, je hoeft ook nergens met je handen aan te zitten, dat vind ik toch zo smerig met wc blokjes
Ik heb ook die plak dingen. Op zich fijn, behalve als ze spetteren over de rand! Maar ik herken je frustratie!
Ik vind ze ook echt een uitkomst!!! met die andere dingen gingen mijn kinderen ook spelen, deze laten ze met rust. Ik doe ze wel altijd savonds erop want ze gaan veel langer mee als ze eerst een beetje indrogen, plakken ze beter, anders zijn ze soms al met een paar dagen weg.
ik herken het probleem niet, maar heb dan ook geen wc blokjes. Heb ze wel gehad, maar heb niet het idee dat het ook maar iets doet. Gewoon het toilet schoon houden en klaar. Ik zie echt het verschil niet met wel of geen blokje, behalve dat ik die blokjes vieze dingen vind om te verwisselen Bevalt zonder dus prima.
Ik koop altijd random verschillende omdat ik exact hetzelfde probleem heb. Als ik er aan denk (bij de Action, Zeeman of Lidl of iets) grijp ik gewoon een handjevol mee. Het werkt allemaal net wel/net niet. Mij om het even, ik poets sowieso die wc wel want mijn reukvermogen is te verknipt geraakt sinds de zwangerschap. Ik ruik helaas alles heel sterk, dus liever even een wc-eend met borstel erdoor naast de toiletblokjes, luchtverfrissers en brise-stopcontact-dingetjes