Ik gebruik ambipur en heb dat probleem nooit. Soms valt het blokje er wel af door de toiletborstel maar verder gaan die dingen best lang mee.
Arrgh ik heb een trauma van die freshdisc dingen! Het leek me zo handig maar ik duwde te hard en voor ik het wist had ik vijf van die plakkaten op elkaar in m'n wc pot zitten. Wat een penetrante geur en ik kreeg ze met geen mogelijkheid weggebikt met de wcborstel.
Hier ook discs onze wc spoelt heel hard door �� 3x spoelen en zo'n hangding is leeg. Dit houd het een week/ 2 weken vol.
Ik gebruik stortbak blokjes omdat die toiletblokjes nooit goed passen bij mij. Je gooit om de 2 weken ongeveer zo'n blokje in de stortbak en bij elke spoelbeurt geeft hij af en komt er blauw water uit! Ik ben gek op die dingen
Je hebt ook van die blauwe tabletten die je in de stortbak legt. elke keer als je spoelt komt er dan wat mee
Ik gebruik de blauwe tabletten in de stortbak, en de 'ballen' van witte reus! Lopen niet leeg, ja na een poosje, maar niet direct! Vloeibare wc blokken gaan hier ook nooit zo goed!
Ik heb op de huishoudbeurs ToiletTapes gekocht, een soort plakband met een wc blokje eraan. Past dus altijd en loopt niet leeg. Zijn alleen wel snel uitgewerkt en voor een euro per stuk loopt dat best snel op.
Dat zou kunnen want ik moet behoorlijk duwen om hem vast te klikken..maar anders blijft tie niet zitten.
Ik gebruik niks geen blokjes in de wc. Heb de wc borstel houder vol zitten met goedkope citroen allesreiniger. De wc ruikt dus altijd fris en als ik de borstel pak zit er al schoonmaakmiddel aan. (dankzij flylady hihi) Die blokjes vind ik erg irritant want ze zitten altijd in de weg als je eens door de pot wil raggen met de borstel.
Fresh discs! En bij de action verkopen ze ook fresh strips van mr muscle. Zelfde idee. En dan spettert het wel wat minder.