Geen topic over lonen en geld maar ben jij tevreden op je werk? Is er een leuke sfeer? Voel je je goed of voel je je een nummertje? Word er gepest op je werk of zijn ze daar heel strikt in?
Ik ben tevreden! Wij hebben een hartstikke leuk team, staan voor elkaar klaar en respecteren elkaar en natuurlijk zijn er wel eens strubbelingen, maar we hebben geleerd die met elkaar te bespreken i.p.v op te kroppen en dan de bom te laten ontploffen..
Erg tevreden. We hebben een super leuk team, doen regelmatig teamuitjes of gaan met een paar buiten werk iets leuks doen, stappen bios etc...
Met al die bezuinigingen vind ik het steeds minder leuk worden. Teamleider die ivm dat hij het druk heeft op het laatste moment aangeeft om niet op de vergadering te komen, personeel tekort, collega team die alleen maar in problemen denkt, eigen team die probeert te redden wat er te redden valt. Lastig!
Ik voel me heerlijk op mijn werk. Heb al veel jobs gehad maar waar ik nu werk, topbedrijf! De eerste 3 maanden was ik heel achterdochtig. Iedereen was zo vriendelijk! Nooit meegemaakt, maar dan ook echt iedereen he! Ik vond dat zo raar Collega's zijn allemaal vriendelijk, de teamleaders zijn super vriendelijk en voelen zich niet beter dan de werkmensen. Ik kreeg van hun zelfs te horen dat ik best wel wat meer mocht praten want dat zorgt voor een goede sfeer. Ik dacht, praten? Als ik op mn vorig werk met iemand 2 minuten sprak stonden ze al te kijken. niemand op mijn werk word gepest. Helemaal niemand! Met sinterklaas kregen we een zak snoep, kerst kregen we ook, pasen een hele kom snoep en gisteren kreeg ik een mok koffie met bedankt en mijn naam erop en weer snoep 2 weken geleden mocht iedereen gratis naar een groot dierenpark, jammer genoeg kon ik niet mee was wel uitgenodigd. En nu willen ze weer iets organiseren. Teambuilding Het zijn die kleine dingen die het hem doen zoals die mok koffie met je naam erop. Daardoor voel je je echt gewaardeerd. Het enige minpuntje zijn de uren. Ik werk parttime maar als het echt rustig is moet ik thuis blijven. Ze zorgen er wel voor dat iedereen dan eens thuis blijft. Dus niet dat eentje altijd moet thuisblijven en een andere uitzendkracht wel altijd mag komen. maar ik ben dus eigenlijk heel tevreden
Ik heb sinds 9 maanden een nieuwe functie, erg leuke baan, meeste collega's ook heel aardig en leuk. Maar... niet ingewerkt... en ik werk samen met een onwijs irritant, onzeker mens waar ik helemaal gestoord van wordt. Ze doet ook niks anders dan schuld afschuiven op andere mensen, achterbakse streken heeft ze en ze is heel erg schijnheilig. Dat is momenteel het enige punt waarvan ik denk: jammer dat jij hier werkt. Voor mij ook een reden om tijdens mijn verlof na te denken of ik daar nog wel zin in heb (ondanks dat het goed verdiend en alles) of niet beter een andere baan kan gaan zoeken. Ben er zo klaar mee pfff. Vooral het feit dat ik niet ingewerkt ben merk ik heel goed, loop 9 van de 10 x achter de feiten aan en dat is bijzonder vervelend. Anderzijds: goed loon, werk er al bijna 6 jaar, alles goed voor elkaar voor het personeel, en daar valt ook wel wat over te zeggen
Nee, mijn werkzaamheden zijn saai, ik mis de uitdaging in mijn werk. Mijn team (ik ben teamleidster) en andere collega's zijn wel heel leuk en gezellig. Het bedrijf waarvoor ik werk is ook een prima werkgever, ik werk er dan ook al ruim 8 jaar. Mijn chef is ook een prima chef! Heel relaxt. Kan het goed met hem vinden. Ik heb het ook al aangegeven, maar helaas is er op dit moment geen andere functie voor mij binnen het bedrijf.
Uhm tweeledig. Ja ik heb t heel erg naar mijn zin, mede doordat ik ook deels werk voor een andere afdeling, dat houdt de werkzaamheden heerlijk gevarieerd en uitdagend. Heel misschien komt er een nieuwe functie waar op gesolliciteerd kan/moet worden en denk wel dat ik dan grote kans maak. Anderzijds heb ik een collega.....nu (nog) mn directe collega waar ik 2 dagen in de week bij op de kamer zit en dat is ontzettend vermoeiend. Altijd ontzettend negatief over alles, het is altijd andermans schuld, veel gelul achter je rug om, maar de meest simpele basisdingen weet ze niet....ze is stug, als jij 'boe' zegt dan vat ze dat op als 'bah' ze bedenkt dan hoe jij t bedoeld hebt, maar als je dan uitlegt dat je 'boe' bedoelde dan is dat niet zo...., valt absoluut niet mee te praten. Ik heb gelukkig na jaaaaaren (en een burn-out die ik niet wou zien) eindelijk een knop ontwikkelt waardoor niks me nog raakt wat ze uitkraamt, en dat helpt enorm Verder een bedrijf wat heel goed is voor haar personeel, tuurlijk ook minpunten, maar we leven tenslotte ook niet in een fantasiewereld
Ja, ik ben tevreden met mijn werk Ik ben daar in januari begonnen in een functie beneden mijn niveau, na 2,5 jaar thuis, (bevalling, ziek en werkloos), en naast dat het heerlijk was om weer te werken, ging ik me toen al wel snel vervelen: te weinig uitdaging in die functie. Ik kreeg gelukkig al snel de kans door te groeien en zit nu meer op m'n niveau. Niet op m'n top, maar in combi met m'n gezin en huishouden vind ik dat wel even lekker Team is leuk, organisatie is leuk, clienten zijn leuk en uitdagend
Nee. Mijn manager is nogal autoritair. Wat zover gaat dat de hele afdeling er onder lijdt. Is al een aantal keer bij HR aangekaart maar wordt niks mee gedaan. Daarnaast is het mijn naaste collega nogal in haar bol geslagen sinds ze promotie heeft gehad. Communiceert raar of niet (letterlijk niet, dan zegt ze periodes helemaal niks tegen je of stuurt rare mails). aangezien ze nogal goed ligt bij mijn manager gebeurt daar ook niks mee. Ik wil dus heeeeeeel graag een andere baan. Over een paar maandjes maar flink solliciteren. Fijn dat de meesten wel leuk werk hebben!
Ja, zeer zeker ik vind mijn werk helemaal geweldig. Oktober vorig jaar heb ik de stap genomen om voor mijzelf te beginnen en dat bevalt zo goed. Het is erg fijn te combineren met ons gezinsleven en toch hou ik mijn sociale contacten. Als ik er op terug kijk had ik het eigenlijk al veel eerder moeten doen, eigen baas zijn is zoveel leuker.
Mwa ... We worden wel heel vrij gelaten in de zin dat er wienig tot geen toezicht is Kan dus vrijwel iedere minuut doen wat ik zelf wil. Het enige grote minpunt is is dat onze doelgroep enorm aan het veranderen is van oudere psychiatrie naar de jongeren met drugs en alcohol problemen in combinatie met gedragsproblemen. Maar omscholing zit er niet in, geen geld !!!! Daarbij wordt alles veranderd naar andere systemen omdat we samen gevoegd zijn met een ander bedrijf, en dat is heilig... maar uitleg krijgen over alles NO WAY ! Dus met me mensen en me naaste collega's echt super, die wil ik niet missen maar de organisatie kan beter !
Goed om te lezen dat er zoveel mensen blij zijn met hun werk! Ik zelf niet (helaas). Alles wordt afgeschoven op de teams (wij moeten puinruimen van anderen) helft van personeelsbestand is langdurig ziek. Meeste hebben werkgerelateerde klachten en moeten daaraan geopereerd worden.. Of zitten door de werkdruk met een burn out thuis. Er wordt geen vervanging gevonden voor de mensen die ziek zijn dus op het werk moet je met volle kracht vooruit... Gelukkig is mijn team met collega's super hoor, dus we kunnen samen klagen over het management 😉 teamleidster die 'meewerkend' is doet dat niet en zit het liefst op kantoor 'belangrijke dingen' te doen... Alles om maar niet op de werkvloer te zijn. Veel scheve verhoudingen (de een heeft al jaren ruzie met die en die enz. Enz.) en er zijn een aantal mensen die allround zijn (waaronder ik) waar de meeste workload op neerkomt... Pfff keek er ook echt tegen op om weer te gaan na mijn verlof van de tweede! Ben ook hoger geschoold dan het werk dat ik nu doe. Heb een tweetal weken geleden ergens anders gesolliciteerd dus hóóp dat ik weg mag hier!
Wisselend ik vind het heerlijk om met mijn prepubers bezig te zijn. Maar alles wat er om heen hangt aan administratie.... er is steeds minder tijd om de lessen goed voor te bereiden door alles wat moet van de inspectie. In het team is het wisselend... letterlijk. Er is een enorm verloop en niet altijd om positieve redenen. Dat brengt onrust.
Ik ben tevreden. Heb nooit een baas om mij heen of collega's. Ben altijd ergens anders. Doe huishoudelijke hulp en ik vind met oudere werken echt heel erg gezellig 😊.
Ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk. Ik werk hier nu pas anderhalf week, maar eigenlijk ken ik mijn baas al 6 jaar en hebben we hiervoor al samen gewerkt alleen was zij toen mijn collega in plaats van mijn baas. Ze is niet alleen mijn baas, maar ook een vriendin dus de sfeer is onwijs fijn. Heb veel vrijheid zolang ik mijn werk maar af heb. Ook heb ik gelijk een laptop en telefoon van de zaak gekregen zodat ik lekker vanuit huis kan gaan werken mocht mijn zoontje ziek worden.
Nee, totaal niet Ik heb 10 jaar lang hier gewerkt met heel veel plezier, wat in een mum van tijd totaal vernietigd is helaas. Ik heb een manager op afstand, die werkelijk niet geïnteresseerd is in wat ik doe hier, om alles moet ik vragen, mijn eindejaarsgesprek was met de baas van mijn manager omdat ze geen tijd/zin had, en op vakantie was gegaan. Toen ze terug was heb ik uiteindelijk 3 mailtjes moeten sturen om te vragen om alsjeblieft alsnog een fatsoenlijk eindejaargesprek te hebben, om daar vervolgens na 10 minuten mee klaar te zijn. Ze heeft me in een jaar tijd gestript van zeker 70% van mijn werkzaamheden, dus de uitdaging is er voor mij allang uit. Alles onder het mom van globalisering, standaardisering en algemeen nut. Dat ik in deze functie het programma voor mijn regio zo goed als het opgezet, is niet belangrijk. Ik voel me een nummer, een one-woman-show en zit hier op een eiland (de rest van mijn team zit in een ander land). Als ik niet zelf af en toe een hengel uitgooi met vragen, hoor ik werkelijk niets. Het gevolg is dus dat ik mijn werk niet naar behoren doe (althans niet naar mijn standaard). Het ontbreek me aan motivatie, fut en wil Daarnaast is ons bedrijf al bijna 3 jaar bezig om alle kantoorfuncties te outsourcen naar het buitenland, en is ons team van ruim 70 man gereduceerd naar nog geen 10 man, waarvan de helft ook nog eens contractors zijn. De sfeer is dus om te janken, en een nieuwe ontslagronde komt er ook weer aan. Ik ben inmiddels nu zover dat ik hoop dat ze mij in de volgende ontslagronde meenemen, mij die zak met geld geven, zodat ik op mijn gemak kan gaan kijken wat ik wil. Ik ben ongemotiveerd, zie geen uitdagingen en dat is voor mij funest. En ik baal daar heel erg van, het voelt slecht namelijk. Het zit me heel hoog (de tranen staan ook achter mijn ogen als ik dit typ hoor, zo erg is het inmiddels), en ergens zou ik gewoon ontslag moeten nemen en verder gaan kijken. Maar ik zou me in de vingers snijden als blijkt dat ik wel op de ontslagronde stond. En dus moet ik nog bijna 2 maanden op mijn tanden bijten en doorgaan.
Ik werk zelfstandig, kan niet zo goed tegen de werkdruk in een team dus dat was niets voor mij. Dit vind ik heerlijk om te doen zo. Het enige nadeel is dat mijn werk altijd eind van de middag en in de avond is. Ik werk wanneer iedereen vrij is en iedereen werkt wanneer ik vrij ben. Soms wat ongezellig. Maar liever dit dan een hele week van 8 tot 5 op een vaste werkplek.