Stom stom, wasvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Fortuna, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Stom!

Gisteren laat in de middag snel een was gedraaid met handdoeken. Toen het tijd was ze de droger in te doen, ben ik het vergeten! We hadden plannen die avond en toen we terugkwamen heb ik er niet meer aan gedacht. Al die tijd in de wasmachine.

Nu wilde ik net een was draaien met kleding, zie ik ineens die wasmachine nog vol :)

Heb geroken, en de was ruikt nog naar wasverzachter. Nu snel de droger ingedaan, maar ik ga nu twijfelen.

Moet ik ( i.v.m. schimmel) de was opnieuw draaien, of kan ik het in de droger laten zitten?

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Even verplaatst ;)

3. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Nee hoor hoef je niet nog een keer extra draaien te laten.

Heb ook wel eens een machine over nacht laten staan omdat de machine sneller met wassen was als de droger met drogen ;)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nah hoef je niet nog eens te wassen hoor....droger dood ook alle bacterieen die er mogelijk in mochten zitten......

Maar hier ook wel eens 2 dagen hahaha, toen moest ik het nog eens wassen...wel eerst drogen en dan weer wassen anders krijg je de geur er toch niet uit.... (was de was vergeten!!)

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Oke, dan laat ik het in de droger zitten.

Nu maar hopen dat de geur van de wasverzachter blijft hangen en ze niet muf worden.

Thanks dames

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nee hoor, gebeurt hier ook wel eens door onverwacht visite/ weg moeten of gewoon vergeten.geen drama!

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zolang de was niet stinkt doe ik het gewoon in de droger of aan het rek.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Komt hier regelmatig voor... Was gedraait en dan slaapt dochterlief dan ga ik niet de droger vullen want dan wordt ze wakker. Maar dan vergeet ik het daarna wel vaak...

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat gebeurt hier regelmatig. Ik moet wel zeggen dat het scheelt of het donkere was is of lichte. Donkere was gaat toch sneller was muffer ruiken. Maar ik heb nu ook net een handdoeken was uit de droger gehaald die vanaf gisteren middag tot vanmorgen 10.00 in de wasmachine zat. Ruikt nog heerlijk fris... :D

10. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ow, jij ook al? haha:D

Soms is het maar goed dat mn hoofd nog vastzat, anders zou ik die ook nog vergeten :D

Deel Deze Pagina