aaaarggggggghh schimmelinfectie wil maar niet weggaan (oksel)

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik zou een afspraak met de huisarts maken, en iemand meenemen als steuntje in de rug..ik heb verder geen direct verstand van schimmels en andere huidaandoeningen behalve dat mijn dochters er gevoelig voor zijn...ik smeer meestal zinkzalf maar denk niet dat dat de oplossing voor jouw is..wel wil ik je sterkte wensen, en leef ik met je mee!!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

@zogezegd dank je wel !! het doet echt ongelofelijk veel pijn en ben nou niet bepaald kleinzerig ik hoop zo dat ik volgende week mijn doorverwijzing krijg anders maar eens naar een andere arts want nu mag het wel eens stoppen en liefst voor ik terug zwanger ben anders kan ik weer geen medicatie oid krijgen

3. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

dit ga ik ook proberen. Ik zit er al jaren mee, aan mn voeten en nu ook over de rest van mn lichaam. Heb er al pillen voor gehad, waar ik goed ziek van werdt, maar dit rotschimmel blijft:x

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zou eerlijk gezegd echter niet tot volgende week wachten maar gewoon zorgen dat je hem vandaag nog krijgt

overigens ik had gemeld 1 pagina terug welke zalf ik had voor dezelfde plekken en bij mij word het nu na 2 dagen echter stuk minder
    zou gaan voor die zalf

Deel Deze Pagina